oeb Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Får kjøpt original lakken på Volvo ja.. har 2 bokser stående, kan se om jeg finner noe delenr om det trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Går jo å få blandet en syntetisk penselbar lakk hos den lokale lakkereren, den sitter som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Går jo å få blandet en syntetisk penselbar lakk hos den lokale lakkereren. Den sitter som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 finn ei båt sjappe og bestill penta farge.. billigre enn hos volvo grønn!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Billakkspesialisten har nok det meste du trenger. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Eller så har de som en nevner mye bra motorfarge på http://www.gasolin.no. Det er ikke alle fargene som står i nedtrekksfeltet i webshop'en, men det løser du ved å bestille en vilkårlig farge og spesifisisere hva slags farge du egentlig vil ha i merknadsfeltet. Det kan tenkes at de har forbedret denne snag'en siden jeg bestilte motorlakk der i fjor sommer. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 bruker vanlig rød calipper lakk fra høistad bildeler jeg..sitter som faen i olje, vær og vind..ikke flasset noe steder.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tuning Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 grønn!? På volvo penta forhandlerne har de både grønn og rød motorlakk(orginalfargene). Jeg kjøpte det til motoren min. Rød selvsagt ;) Funker bra, er 1,5 år siden jeg lakket den og har ikkje flasset av. Er vel noe med at motorlakk skal slippe ut varme også, og ikkje isolere den inne???? Siter 86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil 88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil 86- Volvo 240 GLE (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helland Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Kjøp fra mekonomen, ikke noe mye dyrere enn vanlig spraylakk.. Fåes i mange farger! Siter 1996 Volvo 940 Tic B230FK 1993 Mercedes Benz C220 Sport 1972 Datsun 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Generelle tips for at lakken skal sitte... * Rengjør godt! * Et tynnt lag med en god grunning, jeg har god erfaring med Würth heftgrunn pluss, denne er rustbeskyttende og varmebestandig. * Påfør tynne lag med lakk til du får det heldekkende, mange lag gir ikke sterkere lakk. Jeg har brukt Würth Spesial lakk (varmebestandig), men er usikker på om den fåes i rød. * Uansett hvordan du gjorde det, ble det ikke bedre enn hvor rent det var i utgangspunktet... Wurth sine produkter er fine, fordi de er hurtigtørkende. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 volvo penta;) org rødfarge, 178,- boksen hvis jeg ikke tar helt feil Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tenkte litt på å prøve calipperlakk ja. lakkerte calipperne bak for 4 år siden og de er like røde. da kjøpte jeg calipper lakk hos thorshov på strømmen. Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motherofallbombs Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 jeg skal lakke motorblokken min. har en maling som skal tåle opp mot 350 grader. holder det? hvor varm blir en motorblokk egentlig? Siter Saab 900 Turbo, wheelspin might occur at any gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Eller bare rett og slett male med benga, d gjorde jeg på min, sitter bra, har ikke løsnet eller noe slikt. Men husk å rengjøre blokka nøye først. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motherofallbombs Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 hvor mye tåler benga da? så har jeg noe å sammenligne med.. Siter Saab 900 Turbo, wheelspin might occur at any gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg