244 volvo v8 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 jeg har hört litt på det med motorblokk man må rengjöre godt ikke fett el noe slikt igjen så bruke hagmans syregrunning först den siter i alle vär hehe hörte jeg han sa da Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 vet ikke eksakt antall grader bengan tåler, men ble fortalt av forhandler at benga var beregnet på varme maskindeler og lignende, så jeg gikk god for den. Har ikke dårlige erfaringer ennå hvertfall. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Blokka blir ikke varm - ikke for lakken ihvertfall. Det er hvis man skal lakkere toppen at man på passe seg for hva man bruker av lakk. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jeg har lakkert blokk med perlemor før, med 2 komponent klarlakk på. funka det, blei matt med tida men. i år har jeg lakket med hammerite hammerslag, en lakk som er veldig bra! penslet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg