rsgolf Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har en 1.8T 2000 mod, nå har flere linjer i varslings displayet mellom turteller og speedometer begynt å forsvinne.. Hva kommer dette av? Noe jeg kan gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Du kan ta ut instrumentet å rengjøre komtakten til displayet. Er et kjent fenomen audi at displayet blir litt mongo etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Apropo, hvilke displayer i mellom her fungerer orginalt på '97 modell (tenkte at det ikke er noen vits i å starte en ny tråd når emnet er tatt opp)? I min har jeg 2 tomme striper, og har vært sånn siden jeg kjøpte den. Savner utetemp bla.a. Selv om jeg ikke vet om det er det på modellen min. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kompis, men der er det ikkeno du for gjort selv, dette er en control unit og kjöpes hel, leve med det eller ny:boxers Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg