Gå til innhold

Opel Vectra A 95mod - Begyner og ta form :)

Ranger emnet

ZiGoR

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor ikke demontere det du skal lakke ??

er vell bedre d enn å maskere ned hele bilen ?

Har du noen gang tatt av framfangern på en vectra? det er mildt sagt et helvete! :P pluss at krympeplast på rull går fort og maskere med :P Føler ikke det er så tungvindt :P

- Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt! Kan forresten også stemme i koret som summer at frontfangeren på Vectra A er stress å få av... Spesielt den bolten som sitter under, inni på vestre side... Den stopper mot spylevesketanken, og har kostet meg mye frustrasjon ved montering/demontering av fanger... :D

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger bakleppa annkom fredag :D montering i løpet av helga.. neon lysene er så godt som ferdig mangler bare en vesentlig ledning mellom kotrollern og sammen kobling linken :P men så kom snøen også nå da.. så lysene går vel til helvete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang tatt av framfangern på en vectra? det er mildt sagt et helvete! :P pluss at krympeplast på rull går fort og maskere med :P Føler ikke det er så tungvindt :P

Må bare legge inn en liten kommentar her...

Å ta av den fangern tror jeg er noe av det enkleste å demontere på hele bilen!!!

Syns det var rart at du klarte å ta av grillen jeg! hehe

neida bare tuller. Alt ting kan være vrient når man ikke kan det...! Stå på videre! Kult å se at noen har den gamle gode vectra'n ennå!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge inn en liten kommentar her...

Å ta av den fangern tror jeg er noe av det enkleste å demontere på hele bilen!!!

Syns det var rart at du klarte å ta av grillen jeg! hehe

neida bare tuller. Alt ting kan være vrient når man ikke kan det...! Stå på videre! Kult å se at noen har den gamle gode vectra'n ennå!

Det er lov og si det man mener :) er jo ikke vanskelig i den forstand den er jo montert så simpelt som mulig men sykt trangt og få tak i di 2 hoved muttrene! har jo hatt av fangern en gang :P men det er trangt nok til at jeg ikke gadd og gjøre det flere ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider