eivind72 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Som nevnt i topic VURDERER jeg å selge denne spilleren. Dette er en tidligere toppmodell/konkurranse spiller UTEN innebygd forsterker. Er avansert, så er du på jakt etter en enkel spiller er dette ikke noe å kjøpe. Kan kjøres i 2 modus ( Standard og Pro) alt etter hvor avansert anlegg du har/vil ha. I standardmodus har du 2 veis delefilter og lyttepossisjon. Kobles pro modus inn har du et 3 veis delefilter med mange muligheter, og justerings av steilhet i tillegg. Tidskompenseringen kan du her justere i cm. Andre ting: 3 par 4 volts utganger, motordrevet front, 11 bånds eq, dab kompatibel mm. 2 fjernkontroller følger med, en for montering på ratt og en for bruk i justeringssammenheng. Pent brukt. Pris er ikke satt da jeg er åpen for bud, gir ikke bort ting for å si det slik. Er ikke ofte inne på dette forumet så best er det å ringe 47400304 eller send mail til eivi-ko@frisurf.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har da funnet ny spiller litt raskere en først tenkt, selger denne for 2000. IKKE mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvis det er noen som skal ha en meget vellydene cd spiller så løp og kjøp. Denne spiller skjorta av det aller meste på markedet. Nypris for denne var 9995,- og hadde jeg sett denne annonsen litt tidligere i dag så hadde jeg kjøpt den men kjøpte meg en ny spiller da. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Varmer opp tråden litt igjen. Ingen som vil ha en ypperlig spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 2 laken ja, er den strøken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Bortsett fra noen små riper på fronten så er den strøken. Den fungerte uten problemer når den ble tatt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg