bambi Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Noen som om det går bra å bare bytte fjørene ,eller må jeg bytte dempere å. 60/40 Fjører. er en Audi a4 b5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Med mer enn 40mm er det vel anbefalt å bytte dempere og.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Bytt dempere først som sist. Levetiden på originaldemperne synker betraktelig når du senker med bare fjører, og blir ikke billig i lengden med nye dempere hvert halve år. Også får du mye mer kjørekomfort om du bytter ikke minst. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Eg senka min Audi 100 40 framme og 30 bak. Orginal dempere. Ville ikkje ha senka masse meir uten å bytte dempere nei. Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kjørte med 30/30 på originaldempere tidligere, og vil igrunn ikke anbefale det. Det var mykt og det sank sammen, og lite komfortabelt. Grensen er vel 40mm før man bør bytte fordi demperen kan bli for kort, men en originaldemper er laget for originalfjærer, ikke senkefjærer, resten kan man tenke seg selv. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Beklager at jeg skriver det her men hvertfall. Har senfjører og gule koni på bilen min også er det ikke noe papirer på det elns. Tror dere det er mulig og få dette godkjent? Ser ut som om den er senket 40mm. og forige eier mente at den var godkjent med dette på forige godkjenning. Hvor kan jeg evt. få tak i papirer på dette? Aner ikke hvilke fjører som står på. Og forige eier visste det heller ikke da dette stod på bilen da han kjøpte den:S Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Beklager at jeg skriver det her men hvertfall. Har senfjører og gule koni på bilen min også er det ikke noe papirer på det elns. Tror dere det er mulig og få dette godkjent? Ser ut som om den er senket 40mm. og forige eier mente at den var godkjent med dette på forige godkjenning. Hvor kan jeg evt. få tak i papirer på dette? Aner ikke hvilke fjører som står på. Og forige eier visste det heller ikke da dette stod på bilen da han kjøpte den:S Mvh. jeg har gule koni og senkefjærer på audi'n min, kan sende deg godkjenningspapir på de hvis du sender mailaddr. din på pm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er overhode ikke å annbefale å senke uten kortere dempere.. senket 40/40 på en b3, tok ikk mange dagene før det ble bestilt gule konidempere nei... sammen med jamex senk sitter dette som støpt.. Er helt umulig å få godkjent bil med senk uten papirer.. kan finne verksted som tar eu ok uten... men mange vil ikke ta bilen inn om ikke det står i vognkort... å alt er mye enklere når det står i vognkort.. Hadde alt på min forrige etter en del krangling med BT.. men var veldig greit når en blir stoppet i teknisk osv med alt ok.. blir ikke så vanskelig å komme derfra med skiltene på bilen etterpå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 er det bare å sende en søknad til BT og spør om du kan få det på vognkortet, så sender bare med papirene som vedlegg? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er anbefalt å bytte demperne ved senking. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor mye koster dempere? Ser fjærer koster alt fra 2000kr og opp, men kan ikke huske å ha sett dempere og noen pris på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 skal du ha det i vognkort må bilen inn til visningstime å du må ha med TUV papirer på fjærer.. pass på at fjærene ikke har stått på bilen lenge når den skal vises.. mange som ikke vil godkjenne om de sliter med å finne nr på selve fjær... dempere finnes i alle forskjellige prisklasser.. kommer ann på hvor gode du skal ha å til hvilken bil husker de kostet ca 1200 bak og 2000 forran til min.. det var gule hardhetsjust. koni dempere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 skal du ha mer enn 40 må du ha dempere ja Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg