Gå til innhold

Min golf 3 cab, kanskje den mest modda golf cab`n i Norge?

Ranger emnet

sverre87

Anbefalte innlegg

Pen bil, liker fargen.. :)

Kjøpt interiørdeler fra Doser her på forumet..?

Tips;

- Mer senk

- Større felger/16"-kantfelger

- Klarglass spredere/blink i fanger

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig, hadde venta meg noe ekstremt når jeg leser "kanskje den mest modda golf cab'n i norge"

Syns ikke det var så veldig spesielt, RS fangerne er jo ganske vanlige i grunn...

Men, det blir sikkert bedre etterhvert, ser at det ikke er ferdig så!

Lykke til:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spende prosjekt... stå på! greit å ha sinn egen stil på interiøre og! litt kjipt vist alle skal kjøre med skinn interiør fra VR6.

ka mener du med Golf 4 framskjermer?

han mener nok at det er golf 4 framskjermer pga. formen på blinklysa.

jeg personlig ville kaldt det 96-97 skjermer..

har en veninne med som har g3 cab med samme fargen samme hekken samme frammfanger eller rs4 (litt usikker) og infinity sideskjørt + speil bytte. beklager å måtte si det men den ser veldig mye mer modda ut en din utenifra, men når det er sagt så er det ikke mengde mod som bør sette standaren men utførelsen og total sammenheng.

lykke til videre i prosjektet.... kan bli spennende! :)

PS: jeg ville vinkla høytaler monteringshullene likt ellers vil de få forskjellig klang og mye av hensikten med modden vil være borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le :)

isteden for å komme med plagsomme kommentarer så kan du bare holde fint kjeft da å la de som har noen innlegg med mening i prate her inne heller?

:offtopic

Pen bil, det skal du ha.:)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, ja. vet at den ikke er den mest modda caben i Norge men skrev jo kanskje da :p har kjøpt det meste interiøret av doser som han kaller seg ja, det er han som har hjulpet meg med å bygge bilen.. men har jo gjort nesten alt selv da, lakkering, anlegg, interiøret alt egentlig utenom dashbordet..men hvis jeg ikke skal selge den til våren så BLIR den den mest modda caben i Norge.. da kommer ny front, ny bakfanger, carbonpanser med badeye look, nye lykter, 1,8T motor, hel lakkering, nye felger, nytt senkesett +++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider