pearlex Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har nå begynt byggingen så vidt av det nye anlegget. satser på ganske spl i bilen og kansje litt SQ på kjøpet:) hehe. men her er de komponoentene som foreløpig skal inn i bilen: 1stk Soundstream PCA3500D sub amp 2stk Soundstream T4 15" subber 1stk soundstream PCA2.520 front amp Soundstream TRC.6 frontsett 1stk Kinietik HC2400 bateri kabler og div. kjøpt av engen audio. dynamoem oppgraderes til 180 amp. begynte som sagt å bygge litt i dag. fikk lagt gulve i bilen å begynner å bygge selve kassen i morra. kassen blir på 178L å det burde funke greit:) Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ser bra ut dette:) last opp flere bygge bilder ellr? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ahh, når jeg så topicen håpet jeg du skulle kjøre T4 elementer. De er bra grymme :D Soundstream :win Pøs må med byggebilder! Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da ble det jort saker og ting i dag også:) fikk bygget nesten hele baskassen å det ble seene slik ut: rakk ikke å lage topp plata i dag så for se om jeg rekker det i morgen:) Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 det blir soppas ja ::) ser gromt ut detta Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kassen ser stor nok ut:) Lykke til ! Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Grymt :) Men fløtt fingern vekk fra linsa i fremtiden a :P Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe, skal huske det til neste gang:) fikk ikke lagt lokket i dag men jeg fikk lagt ferdig kablene i bilen, monter powerplanten og kondissen(skal bytes med kintik hc600) håper å få laget topp lokket i morra. Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det ser masse bra ut! Hva er planene for frontsett? Hvis det er noe planer? Tenker da altså på montering! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ''Wihi'' dette blir gøy. :) :D Følger med her, -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er tøfft me powerplant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jepps det er det, i dag fikk jeg laget toppen å lagt hullene til basserne. jeg fikk også trekt alt untatt toppen. updates kommer etterhvert:) takker for fine tilbakemldinger på mitt prosjekt Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Du bør seriøst tenke på å lage en avstiver fra mellom hullene til subbene og ned til bunnen av kassa :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jepps det er planen det Hifonic:) men jeg lurte på om jeg skule bare ha en avstiver midt på eller om jeg skal lage en skillevegg mellom subbene som avstiver? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 lag skillievegg blir bedre lyd o da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg