Stagen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kansje jeg skal lage en liten tråd om min også da.. det er jo ikke så mange av oss her på bora avdelingen =) Jeg kjører da en 1.6l 2000mod Highline Senket 35mm Nye lyketer foran og bak ( lyktene foran er fra inpro ) leppe foran det satt på når jeg kjøpte den og har ikke gjort noe selv ennå.. vente til våren..da skal jeg sette på bakrutesenkern som ligger og støver ned her. Til våren skal jeg også tone runtene mine til 20%, og kjøpe ny grill. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 her har vi noen flere bilder : =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nice bil. samme leppe foran som meg;) Blir nok bra dette:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HairBall Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 very nice... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Clean og pen Bora,Nice!!! "thumbs up" btw,du var ikke tilfeldigvis på hamar torsdag kveld? 11 jan sånn ca 19-20 tiden?? lå bak en gjennom byen men hele rompa var totalt nedsnødd så jeg så knapt baklysene og skiltet bak var snødd igjen.... den hadde samme bakluke spoiler som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 nope jeg har ikke vært på hamar i det siste... Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ja da har jeg sent bakrute senkern min til lakkering ting tar tid :P har ikke skjed noe spesielt i vinter untatt at jeg var jo så dum at jeg kjørte med leppa foran..så den sprakk jo da på en av de helvetes is klumpene. men nå står emblem fri grill og badlook list for tur..skal kjøpes in snart.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ta å legg inn noen bilder av interiøret ditt da q:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 og hva skjer her da? stille her om dagen å eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 lever så vidt... skjer ingen ting bil messig...bare jobb jobb og enda litt mere jobb...satt på bakrutesenker da det er det eneste.... Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ja da har jeg sent bakrute senkern min til lakkering ting tar tid :P har ikke skjed noe spesielt i vinter untatt at jeg var jo så dum at jeg kjørte med leppa foran..så den sprakk jo da på en av de helvetes is klumpene. men nå står emblem fri grill og badlook list for tur..skal kjøpes in snart.. Hei. fin bil du å.. hehe... hvor kan manskaffe badlooklist? vil ha det i stedet for øyelokk på kun lyktene. gidde ikke å sveise igjen "halvmånen" etter emblemet så det har kanskje blitt pent med list i stedet. da. den går jo oppi halvmånen. så på mobilsentrum her en dag. de har sykt billi øyelokk, grill og stasj til bora.. 1600 og litt for sideskjørt.(par)styggbillig. var ikke noe bilde men d må vel gå an å få tak i. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 badlook listen har jeg bare finni på ebay...har ikke finni noen andre som har det...søk på goinfast på google så får du opp linken til en ebay basert selger...dem har masse bra ting til bora også badlooklist.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 her har det ikke skjedd noe på år å dag :P men jeg har endelig fått gjort noe med bilen da..har satt in nye spredere nede på fangern... skal ta bilder i morgen så skal jeg legge de ut... Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 sån ble det.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ble bra det der ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg