Raymond Andersen Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 åssen spredere har du nedi fangeren?? og har du noe bilde av de tatt i dagslys? mtp gitter/dekseleet,lampene osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 kjøpte de på ebay så litt dårlig med info om dem...hvit\blått LED lys i hvertfall, det var med nye griller til dem som jeg har lakkert.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 bestillt emblem fri grill nu så da blir det litt bedre.. men en ting hvor mye av eksos'n må jeg bytte for og få lyden av et effektanlegg ?... fullt effektanlegg er jo ikke så veldig mye vits for meg siden det er en heit 1.6 jeg kjøre... =) noen som har tips eller linker til sider som har mye til bora eksos ? Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Her er noen nyere bilder av min =) emblem fri grill er bestillt med dissa tyskere er så treige :P Disse bildene ble tatt før jeg satt på tåkelys da. [/img] [/img] [/img] Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 blank og fin.. :D Likte de felgene.. Sitter og sparer til fegler her, men ble jammen en spontan fly tur istedet.. hehe Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 må jo ha litt ferie å =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 har fått satt på emblem fri grill nå da.. men har ikke fjerne halvmånen ennå.. men sån blei det i hvertfall foreløpig: Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Ser bra ut ;) Hadde vært best om du sveiset halvmånen i panseret, men det du nok også selv ;) hehe Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 skal sveise den.. men økonomien er ikke alltid like glad for at jeg bruker penger på bilen... Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Niiiceeee Ligner litt på min nå bortsett fra fargen og at du har noen andre spredere enn meg. skal du nedover på rudskogen i helga eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 nope skal nok ikke det.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Da har jeg gjort litt igjen da.. skifta pærer i angele eyes og skifta tåkelys.. Satt in diode pærer i angel eyes og montert Hella Micro DE lamper. hehe bilen ser jo herpa ut :P kanske fornøyd med det er ferdige produkt. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 det der ble bra :D lik som min nå men jeg tror dine er mere blå enn de jeg har,mine er mere Xenonhvite synes jeg,hvertfall pr bilde her. men jeg og er fornøyd med resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg kjøpte de nr 141 led'sa på dioder.no Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Niiiceeee Ligner litt på min nå bortsett fra fargen og at du har noen andre spredere enn meg. skal du nedover på rudskogen i helga eller? Hei. Hvilke spredere er det du har montert på bilde din? Eg vil montere lys bak gitteret i fangeren og er ikke sikker på hvilke eg skal velge.. Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg