Raymond Andersen Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hvordan går det med angeleyes'ne dine? har de pærene røket enda eller?? har måtte skifte 3-4 stk allerede jeg (på garanti) men det er skikkelig kjedelig da,jobben og bytte de mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 skiftet 2 stk jeg... ja det er jo litt jobb å skifte dem... =) Er det noen som har peiling mpå vag com ? har bestillt kabel nå, tenkte at det kunne være moro å se hva som foregår. Noen som kan nevne litt om hva man kan gjøre med vag com å sånt ? MVH Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hva er det?? Jeg har sluppet å bytte pærer jeg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 HVis du tenker på vag-com elisabeth så er det en diagnose program for vag biler som viser feil som kansje er i bilens system og man kan lese av masse data angående forbruk,timing,motor o.s.v MVH Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Takk for infoen! :) (Det var det jeg tenkte på..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ja her skjer det lite eller ingen ting om dagen, men har fått gjort en ting til i går da.. Da ble det tredje settet med xenon montert på bilen =) gla i godt lys skjønner dere :P Begynner virkelig å få teken på å ta av fangern på bilen i hvertfall =) Denne gangen var det mine to små tåkelys som skulle under kniven : Hella DE micro.. måtte litt modifikasjoner av lampen til, men sånnt må man jo regne med. Bora under kniven =) Det ferdige produkt =) Ble i hvertfall stor fornøyd over dette xenon settet det var meget bra.. lyset blei perfekt med H36000K purple blue =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 mye måtte du ut med for det kittet og hvor er det kjøpt og åssen type pærer er det i den? lyst på xenon i spredera mine jeg også men er ikke lett å få tak i H 11 xenon pære kit gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 789kr for kittet.. bestillt fra tyskland på Ebay.. pærene mine er H3.. H11 kitt er det mange av på nettet.. Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 NÅ er jeg DRIT lei snø..jeg vil legge om til sommer sko å få på sommer leppe.. grrrrr :( Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Da har jeg bestillt time for toning av ruter.. endelig skal det bli mørkt =) Neste Tirsdag skal den under kniven =) Gleder meg Stagen =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Sommer dekk er endelig på =) wiii.. GLI leppa er hos lakkereren etter jeg reparerte den.. så dette blir bra =) NEste lørdag så er det VW/Audi treff på hadeland ta dere en tur da vel =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 jeg kommer :D men dog bilen min er ikke ferdig til da, så det blir "under construktion" for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 det er bra..rayander.. da skal jeg ha fått på toning og front leppa.. får tette halvmånen i panseret nå å .. skal lakke den lille plast biten.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Sommer dekk er endelig på =) wiii.. GLI leppa er hos lakkereren etter jeg reparerte den.. så dette blir bra =) NEste lørdag så er det VW/Audi treff på hadeland ta dere en tur da vel =) Stagen Jeg vil å!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg