Raymond Andersen Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 mye skal du ha for den a ? kansje du kunne tatt den med til treffet i morgen ? Stagen Kan ta med den på treff jeg vettu, bare jeg husker hvor jeg har lagt de krokene, skal ikke ha så mye for den, 100 lapp kanskje.. Kommer med kolona fra hamar som reiser kl 08.30 vi ses :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Da er gardin som jeg fikk for en billig penge av Raymond montert.. det blei litt mørkere ihvertfall =) så det får holde =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Da er gardin som jeg fikk for en billig penge av Raymond montert.. det blei litt mørkere ihvertfall =) så det får holde =) ja takk for handelen ja :) bra den passet til ditt formål og at det ble mørkere i bakruta en vanlig. Takk for praten og et hyggelig treff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 i lige måde =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Til salgs på finn.no Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg