Lassjus Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har laget en hjemmeside for einsere på østlandet. Trenger stoff til siden. Bilder av bilen din, info om bilen din, Fine einserlinker, bilder fra prosjekter på bilen, deler som er til salgs eller annen nyttig eller artig info. Send dette på pm til meg, mail til farstad_l@hotmail.com eller legg ut som svar på denne posten. Håper folk er interesserte. Har allerede fått bilder og linker av Melluh :) Så bare send. Domenet vil bli http://www.Einserklubb.tk Siden er helt tom for innhold enn så lenge, og designet vil nok også få et løft etterhvert. Ser litt grått ut enda syns jeg. Bare å komme med forslag. MVH Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Syns jeg har sett bilen i headeren før :D Kan sende noe info og greier om bilen litt seinere. Ellers har du jo noe i prosjekttråden min. Men du trenger kanskje kontrekte planer og info. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Får se litt åssen vi gjør det.. blir veldig mye for en travel gutt som meg ;) Men skal gjøre så godt jeg kan. Men alt innhold hjelper på :P Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kan gi gi deg en fiiiiiiiiin link: http://www.DAV.no ;) Ellers har jeg mange bilder her Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har tro på at denne siden kommer til å bli veldig populær når den blir færdig:) Den kommer til å bli toppers:) Sier bare en ting jeg, keep up the good work :D Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Takker. Skal se om jeg får ut litt innhold i dag. Det skal nok bli en fin side vøtt. :) Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Men, mania.. Kan jeg bruke disse bildene på siden da? Tenker på opphavsretten og sånn. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Men, mania.. Kan jeg bruke disse bildene på siden da? Tenker på opphavsretten og sånn. Det vil jeg tro, disse ligger på 4-5 andre forum og sikkert 26 andre siter rundt omkring i verden. Kan jo linke til de hvis du er nervøs.... ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hehe.. Nervøs jeg. Pøh ;) Det går sikkert greit å legge dem ut bare. Er moro med litt inspirerende bilder også.. Takk for linkene. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 her kan bruke du hva vil skal legge ut haug med biler som jeg har liggende hjemme bruk gjerne tråden om bilen hvis du vil Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 tøft med hjemmeside.(= kan sikkert legge ut litt info om min osv senere vis det er av interesse? Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja. Alt er av interesse. Skal hente programmet så jeg får satt i gang i dag. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Da har jeg testet ut åssen innholdet skal være sånn ca. Skal lage en medlemsliste, så alle som vil være med må si ifra til meg... Foreløpig forstår jeg at disse vil være med: Melluh VWdude Lassjus Dinglevims Cheron Laaars ManiaCoupe Pumpedyse Heff_88 Noen jeg har glemt eller som ikke vil være med. Sånn jeg forstod det bor du litt unna Tiini. Bilder av alle sine biler skal ut, må bare finne et litt bedre system på det hele. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 kiddie Blir gjerne med. Her er en av mine prosjekt! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg er med:D men kommer ikke inn på siden jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg