Darty Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 http://www.nothingtoxic.com/media/1168146898/Most_Spoiled_and_Pathetic_Girl_on_the_Planet Er det mulig? Jeg blir irritert! ^^ Edit: Unnskyld om den har vært postet før :boxers Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ikke sett den før, men makan til bortskjemt drittkjerring skal man nok lete lenge etter. Det er ei kjerring som nesten fortjener litt juling. For en oppførsel! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg blir så SERIØST OPPRIKTIG provosert over slike folk!:fucku: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 må jo forstå det,:watchout hun hadde jo ikke noe rødt på rommet da (så folk må jo vise litt sympati :op: ) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe, helt rått. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Brorn virka kul da :D "Its off dad, seriously" :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 å herregud! Er ikke for å slå damer altså, men hu der kunne jeg bitchslappa inn att i mor hennes uten problemer :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 må jo forstå det,:watchout hun hadde jo ikke noe rødt på rommet da (så folk må jo vise litt sympati :op: ) Og som de fleste motebeviste folk vet, så passer jo rett og slett ikke rosa og rødt i sammen. Så for all del, jeg skjønner virkelig at hun syter. Eh.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 æsj... kan ikke hu får den jævla blå bilen å kjører ut eller no ass... drittunge... samma faen hva fargen er når man får en jævla bil, var ikke akkurat billig bil heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 GRRRRR burn in hell biatch! :onfiredevi Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 fy faen , ekje ofte eg vil ver voldlig mot jenter , men fy faen! Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Dette en del av en reklame-serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hu var digg da;) Men faen så irritert jeg ble.. stakkars jente, så DUM!!!:shake Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 "we can get it repainted.." Haha, hadde levert bilen tilbake og kjøpt en sutt og en tegnefilm til hu istede.. EDIT: Hu var jo egentlig ganske pen da:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 "we can get it repainted.." Haha, hadde levert bilen tilbake og kjøpt en sutt og en tegnefilm til hu istede.. EDIT: Hu var jo egentlig ganske pen da:D hu hadde lurt meg for å si det sånn;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg