Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 /EoT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Fytti faen blir kvalm jeg...:puke: :puke: :boxers Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 "It's so pretty.." Juling spør du meg! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har faktisk sett verre. Så et program på mtv eller no, hvor ei jente fylte 16 år og besteforeldra skulle kjøpe bil til hene i bursdagsgave. På tur til forhandlerern sier de til henne at hun skal få en 2-3 år gammel bruktbil. Dette ville hun ikke godta, å begynte nesten å grine. Man syntes jo nesten synd på henne, eh ja. Men den egentlige bursdagsgaven var en overaskelse, de kjørte til en Audi forhandler hvor hun fikk velge hvilken bil hun ville ha. Så da fant hun seg en splintranes ny A4, og det eneste hun sa var: Åh, den var søt :puke: Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har faktisk sett verre. Så et program på mtv eller no, hvor ei jente fylte 16 år og besteforeldra skulle kjøpe bil til hene i bursdagsgave. På tur til forhandlerern sier de til henne at hun skal få en 2-3 år gammel bruktbil. Dette ville hun ikke godta, å begynte nesten å grine. Man syntes jo nesten synd på henne, eh ja. Men den egentlige bursdagsgaven var en overaskelse, de kjørte til en Audi forhandler hvor hun fikk velge hvilken bil hun ville ha. Så da fant hun seg en splintranes ny A4, og det eneste hun sa var: Åh, den var søt :puke: ja..er kanskje like greit med oss "normale" som ikke eier millioner..vet iallefall å verdsette ting:win hadde gitt ho en pitbull..i håp om han sku bli sulten Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ...hadde gitt ho en pitbull..i håp om han sku bli sulten Haha, den var fin:win Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg. har. ikke. ord. :O Noen har altfor snille foreldre.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Den siste der er nok bare en parodi da! :P Jeg klarer ikke bli forbanna og sint over slike folk, syns bare de er morsomme! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Gir meg over!! Selv om jenta så veldig pen ut =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 at det går ann.. her går jeg å gleder meg til å få min audi 90 med 400 000km på tellern:P littegranne bortkjemt hu der ja kanskje:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Sa noen dum og deilig? Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 pappaen jobber sikkert mye.. også bruker han masse penger på dattra førr at hu ska tru at han er gla i hu.. makan tel kjerring.. så bortskjemt at a får splitter ny saab. også er det feil farge førr faen.. hadde nå heller klaga på at det var saab je men:P men i det hele tatt få bil til bursdagsgave.. veit ikke om jeg hadde greid å tatt i mot en gang men.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 dumme dumme jente... er det forbanna mulig :( uff hadde jeg vært faren henners skulle jeg faen meg solgt ungen min ..... huff Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er på en måte gla jeg må jobbe for å få råd til bil, istedenfor å være søkkrik å bortskjemt og fått de bilene jeg hadde ønsket meg. Men på en annen side, så..... Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hun var pen ja:) Dritt folk, med for mye penger. Men har man råd, så har man råd. Men det visest jo på hun at hun alltid har vært bortskjemt, når hun oppfører seg slik når hun får en bil for faen.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg