Gå til innhold

Bortskjemt kanskje?

Ranger emnet

Darty

Anbefalte innlegg

Nei faderns møkka kjerring! Jeg hadde heller valgt rød en blå, hadde jeg fått blå ville jeg tatt livet mitt..:fatality:

Har faktisk sett verre. Så et program på mtv eller no, hvor ei jente fylte 16 år og besteforeldra skulle kjøpe bil til hene i bursdagsgave. På tur til forhandlerern sier de til henne at hun skal få en 2-3 år gammel bruktbil.

Dette ville hun ikke godta, å begynte nesten å grine. Man syntes jo nesten synd på henne, eh ja.

Men den egentlige bursdagsgaven var en overaskelse, de kjørte til en Audi forhandler hvor hun fikk velge hvilken bil hun ville ha. Så da fant hun seg en splintranes ny A4, og det eneste hun sa var: Åh, den var søt :puke:

Har sett noe av det samme, er vel programmet "my supersweet sixteen".. Er noe sånt det heter..

Men var ei 16 år gammel jente der som skulle få en hvit landrover Discovery(mener det var en discovery, hvertfall en ganske dyr en).. Så fikk ho fikk ho ikke bilen på bursdagen sin, men dagen etterpå og da var helvete løs..

Syke folk sier jeg bare..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei faderns møkka kjerring! Jeg hadde heller valgt rød en blå, hadde jeg fått blå ville jeg tatt livet mitt..:fatality:

Har sett noe av det samme, er vel programmet "my supersweet sixteen".. Er noe sånt det heter..

Men var ei 16 år gammel jente der som skulle få en hvit landrover Discovery(mener det var en discovery, hvertfall en ganske dyr en).. Så fikk ho fikk ho ikke bilen på bursdagen sin, men dagen etterpå og da var helvete løs..

Syke folk sier jeg bare..

hehe, var vist det ja.

I går så jeg faktisk en parodi på supersweet sixteen på south park :D hvor satan skulle ha sin supersweet sixteen haloween, jævlig bra

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars jævel som gifter seg med hu der. Blir sikkert noe slik som: Åå åååå, ungen vi fikk har rødt hår! jeg ønsker at han skal ha blått hår! buuuhuu :puke:

Eller at hu klikker for at ungen blir født med brune øyne, for da står den jo ikke i stil med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...