Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nei faderns møkka kjerring! Jeg hadde heller valgt rød en blå, hadde jeg fått blå ville jeg tatt livet mitt..:fatality: Har faktisk sett verre. Så et program på mtv eller no, hvor ei jente fylte 16 år og besteforeldra skulle kjøpe bil til hene i bursdagsgave. På tur til forhandlerern sier de til henne at hun skal få en 2-3 år gammel bruktbil. Dette ville hun ikke godta, å begynte nesten å grine. Man syntes jo nesten synd på henne, eh ja. Men den egentlige bursdagsgaven var en overaskelse, de kjørte til en Audi forhandler hvor hun fikk velge hvilken bil hun ville ha. Så da fant hun seg en splintranes ny A4, og det eneste hun sa var: Åh, den var søt :puke: Har sett noe av det samme, er vel programmet "my supersweet sixteen".. Er noe sånt det heter.. Men var ei 16 år gammel jente der som skulle få en hvit landrover Discovery(mener det var en discovery, hvertfall en ganske dyr en).. Så fikk ho fikk ho ikke bilen på bursdagen sin, men dagen etterpå og da var helvete løs.. Syke folk sier jeg bare.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 "But daddy we can repaint it" Rød bil kler røde dager! Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Dumme dumme dumme..... Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 og faren skjønte at han hadde gjort noe feil.. og kjøpte en blå en og gitt :\ greit nok biler er billigere over there men uansett!! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Dette en del av en reklame-serie. Virker ikke som folk skjønner det :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nei faderns møkka kjerring! Jeg hadde heller valgt rød en blå, hadde jeg fått blå ville jeg tatt livet mitt..:fatality: Har sett noe av det samme, er vel programmet "my supersweet sixteen".. Er noe sånt det heter.. Men var ei 16 år gammel jente der som skulle få en hvit landrover Discovery(mener det var en discovery, hvertfall en ganske dyr en).. Så fikk ho fikk ho ikke bilen på bursdagen sin, men dagen etterpå og da var helvete løs.. Syke folk sier jeg bare.. hehe, var vist det ja. I går så jeg faktisk en parodi på supersweet sixteen på south park :D hvor satan skulle ha sin supersweet sixteen haloween, jævlig bra Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 dette må jp være tull"! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 stakkars jævel som gifter seg med hu der. Blir sikkert noe slik som: Åå åååå, ungen vi fikk har rødt hår! jeg ønsker at han skal ha blått hår! buuuhuu :puke: Eller at hu klikker for at ungen blir født med brune øyne, for da står den jo ikke i stil med bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jaja.. takket da i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ^^ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 gammel reklame for ebay... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvis hu hadde brukt hue i den situasjonen der så kunne hun tatt det som ett moteskifte ellerno, ha noe rødt til en forandring ^^ Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hu hadde lurt meg for å si det sånn;) Jeg sku lurt hu lett... Med den blå bilen min. :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Gruer meg til hun kommer på veiene :D (ohmygod, how do I start the engine, daddy ?) :) Makan, så bortskjemt!!!! klikker for meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 det er bare tuuuuuull! se hva andre skriver her da, hehe Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg