Mordach Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 løpe i 100km/t ja da blir jommen jeg også imponert =) Går an å sitte på taket/panseret/bagasjelokket i 100 km/t... ;) Lurer på når første norske rapvideo med ghostriding kommer. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 blir helt stum jeg... HERREgud.. Where will it end?:hvaskjera Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 taaaaafatt.huff! f**n så dumt det så ut! Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Antar at Gåostræidin' fra denna skjeggete Ravi'n med LG i Norsk er rett rundt hjørnet.. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Antar at Gåostræidin' fra denna skjeggete Ravi'n med LG i Norsk er rett rundt hjørnet.. dans, dans dans åppå take, dans åppå pansere Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Artikkel i VG idag Lek med førerløse biler har ført til dødsfall i både Canada og USA Darwinisme i praksis? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Haha, lurte på om jeg skulle skrive at jeg gjorde det der for noen år siden, men så at flere hadde skrevet det så jeg får våge meg :P Hoppet ut av 240en min med en kompis som passasjer, men det var kontrollert på den måte at jeg siktet bilen mot en gressbakke i enden av en tom enveiskjørt snuplass her på landet, og hadde jeg falt eller noe hadde bilen truffet støpekanten i ca 4 km/h og stoppet før bakhjulene kom til kanten.. Hoppet ut hvertfall og løp litt ved siden av, tenkte jeg skulle skremme han litt, men så låste jo selvsagt fyren døren ;) Men, hvis jeg ser noen som kommer på taket/panseret av en bil uten fører, kommer jeg til å stille meg i veien og få dekket noen karrosseriskader på forsikringen! Ser allerede for meg hva slags folk som kan finne på å gjøre noe sånt her.. OT: Kongeavatar, zoom ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 OT: Kongeavatar, zoom ;) Takker :) Tror nok ikke denne trenden kommer til å ta av så i Norge, er litt mindre lange flate veier her i forhold til over dammen, i tillegg til at det er flere idioter der. (Flere mennesker, flere idioter) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ...Det var btw en ascona 1.6SMøkkabil:fatality: Rolig nå sailor.... ;) Men angående sånn ghostriding, kanskje vi for en gangs skyld får en amerikansk trend som ikke sprer seg hit? Er jo bare teit, iallefall om det er frivillig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg