Gå til innhold

Diverse bilstereo selges

Ranger emnet

Ali-G

Anbefalte innlegg

Har samlet seg opp en del ting og tang som ikke er i bruk så tenkte jeg skulle se om noen på forumet trenger noe av dette.

2 stk Rockford Fosgate P18S4 Punch (8") i 10 liters kasser bygget etter mål. Grunnen til at det ses ut som elementene har skade på høyre side

er at jeg ikke har revet av den beskyttende plasten som de ble levert med.. disse er omtrent ikke brukte:

rf1ge1.jpg

rf2go7.jpg

rf3le6.jpg

*SOLGT* 2stk 8" Celestion AP8 Professional (kun bilde av en da den andre står i kasse) Dette var skikkelige saker i "sin tid" i allefall. Ikke strøken av utseende men ingenting som har noe å si lydmessig:

celestionap8mt7.jpg

celestionap82tj0.jpg

Denon DCE-2190 delefilter EQ. Kjøpte denne ny for 5-6 år siden men fikk ikke til å koble den opp da, deretter ble den glemt. Selges enten for normal bruktpris

med retur muligheter (til noen som virkelig KAN koble), eller svinbillig uten retur muligheter.

dce2190sd5.jpg

dce21902tj9.jpg

Sony CDX-51 cd-veksler (10 plater). Ingen grunn til å tro at det feiler denne noe, men vil bli testet for salg dersom noen er interessert i den:

cdx51mg4.jpg

JVC KD-SX999R cd-spiller med aux in i front. Helt ny fjernkontroll kan medfølge:

jvc1gn0.jpg

jvc2gu2.jpg

Det var det jeg giddet legge ut i første omgang, kommer muligens mer etterhvert :) Ikke nøl med å spørre dersom du ønsker mer info om noe..

Og ja.. her er det bud som gjelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket i utgangspunktet bud, men da får jeg vel slenge ut noen ca priser.. :)

kebabkongen: 250,- Denne har orange belysning forresten..

nissanpower: Ikke mp3, rundt 500-lappen

golfnos: Disse er mindre enn bildene gir inntrykk av og veier faktisk bare 6,1kg stk (bygget i 2cm tykke treplater). Forskjellen på å sende

begge med eller uten kasser blir under 100kr. Ca pris pr stk: 500,- uten kasse, 750,- med kasse. Har eskene, skruene og manualen de ble levert med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den JVC KD-SX999R Spilleren..

Det var altså ikke mp3.. Men, er det RCA/signalkabel utganger på den ? (for tilkobling av forsterker) Leser den cd-er bra ? kald/varm spiller med litt ripette cd-er ? Mye instillinger, justeringer og morsomheter på den? :)

Gammel er spilleren ? Finner ikke noe produktinfo om den på jvc sine sider..

Blir litt spørsmål her men, det går vel bra ? :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det ble litt liv her :)

Angående Punch elementer og Denon delefilter er det allerede besvart tidligere i tråden (post nr 7)

Når det gjelder Celestion AP elementene er jeg veldig usikker på verdi.. Fant en 15" i samme serie som går for 700,- så da må vel 600,- for begge være en grei pris? http://www.gulesider.no/rubrikk/rubrikkDefaultShowAd.do;jsessionid=eqqIpPJNROHduPVwI1?adId=57610 (håper jeg ikke satte interessen din over på denne :well: )

Så var det JVC spilleren. Det var fint lite å finne på nettet om denne ja.. Den har 2 forsterkerutganger (front og rear). Jeg har ikke vært plaget med at den fusker. Den spiller brente cd'er problemfritt, ikke spesiellt følsom for riper og har greit med innstillinger.

Her er en svensk brukermanualen som viser hvilke innstillingsmuligheter som denne modellen har: http://se.jvc-service.net/public/document.cfm?prog=InstrBook.cfm&Model=KD-SX999

Og kan du tilfeldigvis tysk (^^) er det noen bruker-erfaringer her: http://www.ciao.de/JVC_KD_SX999R__139459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt spurt etter bilder av Celestion elementenes skjønnhetsfeil så her er kommer de:

Har fått hentet det andre elementet nå.. det er uten skader

dsc00429xm2.jpg

Her er det en liten "bulk" samt et lite hull laget av ei nål i et forsøk på å rette ut bulken

dsc00430sz5.jpg

Ellers er de fine.. kan nevne at ledningene er loddet på terminalene (fikk dem sånn av første eier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider