Gå til innhold

Golf 1 1983 C 4 dørs selges

Ranger emnet

nitewlkr

Anbefalte innlegg

Da det ser ut som det blir ny bruksbil så tenke jeg at jeg skulle sjekke interessen for evt salg av nåværende bruksbil "svarten"

Bilen er en 83 mod 1.5 C som straks har rundet 200`km

Den er EU ok ut mai i år men må nok gjøres litt med for å få godkjent 2 nye år

Det som jeg vet må byttes er:

-Håndbrekkwire ene siden da den er røket.

-demperlager/domelager fremme er utslitt

-eksos bør sveises/byttes da simonsanlegget er lettere defekt

Bilen har ellers rustskader slik at dersom man er ute etter en "strøken" einser så ikke gidd å les videre.....

Forskjermer er rustskadet så de bør byttes samt at det er rust i gulv,hjulbuer bak og bakplate v reservehjulsbrønn

Er også rust i overgang mellom kanaler/gulv samt overflate rust på dørene

Bilder sendes ved evt interesse og bilen selges for kroner 6000,- sånn den står nå.Da er årsavgift inkludert

Bilen har nye hjullagere rundt om,GOlf C+ interiør (likt som GTI stolene men med sjakkmønster),sorte dørtrekk uten hull og takluke

Hjulbuene er modifisert til å romme 8/9X14

Dersom ingen er intr i hele bilen selges den nok i deler før 20.mars

noen gamler bilder av den

RSL006.jpg

ChristianMai016.jpg

RSL019.jpg

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal selge den i deler er jeg veldig interisert i interiøret hvis det passer i en 2 dørs golf. Mitt er råttent..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...