volvoekern Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=LwuG6TNdI4s Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Faen! Den far fet da! Trodde ikke lada kunne bli bra. Hvorfor var det bare ett hjul som slapp på slutten der? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 fordi den ikke har sperre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 :win genialt:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 de kunne kostet på den en sperre også.. Stygge felger imo, men ellers grei Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Lada power :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Lurer på om det er en lada motor som sitter i? Har ikke noen noe mer info på denne ladaen? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skeptisk til Lada motor.. Virker jo mer som en grom åtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ok bil det der ja. Men faen ikke mye Lada igjen :P Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 308 with trimatic hopefully with a turbo soon Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Den orginale Lada motorn gjør 0-100 km/h på 23 sek.:lol: Alt som er igjen av Lada på den bilen er emblemet.:p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg