Varvik Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, er den pinnen som holder døren ordentlig på plass, noen som vet hva det heter? Og hvor man får tak i en, som ikke er så altfor dyr? Altså den nederste metalpinnen som holder døren skikkelig på plass, har problemer med å få lukket sjåfør side døren skikkelig avogtil, fordi den henger litt skjevt på. Please help! Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er det slik når det er kaldt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Mener du hengslene til døra?? I såfall koster disse mye på møller, men dersom du får tak i torx str. T45 kan du løsne skruene til hengslene, hullene i disse er større enn skruene og du kan dermed justere døren. Eller er det den armen som stopper døra når den er ute du mener? I såfall tror ikke denne er så dyr på møller, men du får den sikkert enda billigere hos en hugger. Tror du må løsne den skruen som sitter i ramma på bilen først, deretter ta av dørtrekket på døra og skru ut hele "enheten" der. uansett; Lykke til ;) Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Var hengselen jeg tenkte på ja. Eller tenkte på den som stoppet døra, men etter å ha kjeket litt så var det nok hengselen.. Vet du ca. hvor mye? golftdkgreen: Ikke bare når det er kaldt nei. Døra henger skjevt :p Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Litt offtopic: Hvis bilen din er en 1992-modell så er det ikke TDI-motor med mindre det er ettermontert i senere tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hehe.. Fant ut av dette jeg og, har vært helt på jorde akkurat for tiden :p Er en GTD jeg har Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg