Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 som topic sier, er det no hjelp i å sette h-kam i 230e motor? hvor mye hjelper dette, og åssen blir det å justere tenning etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ikke en skjel som har prøvd? åssen kam står det i originalt a? a-kam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er A kam originalt i 240 og V kam originalt i 740. Brukte KG003 i min og det var vertfall merkbart. Bare å stille tenning det? 15 grader ca, ~1100 rpm tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 takk takk, får se om jeg gidder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 h kammen med 405 topp gir 140hk i 1979-80 mod B23E.. du vil merke tildels stor forskjell på litt høyere turtall og at den blir litt dauere på bunn... anbefaler å ta av og tette vacuum slangen, sette reimhjulet(veiva) på 15grader fortenning og justere fordeler til tenning på 1syl.. da har du ca 29 ->30grader ved 3000o\min..om du får tenningsbank stiller du den ned et par grader Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.