beemern Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 99% strøkne felger selges dette er noen ganske uvnalige mim felger. har bare sett en annen bil som har disse så lange jeg har hatt dem. ser utrolig bra ut på de fleste biler. bud motas. dekkene er ganske greit slitt. 2 "greie" og 2 slitte. byttes gjerne i 18" vinterdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Et? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 48 tror jeg..har et parr skrudde 30mm spacere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Pris da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hva er bredden, og hva er dimmen på dekkene som står på? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Darkstar skrev: Pris da? nja si det. bare og komme med bud egentlig. jeg har hatt stor etterspørsel på om jeg skal selge disse før, så får se ann budrunden vist det blir noen. hehe. men jeg vill nok ikke selge disse for under 3000kr. ha|||on skrev: Hva er bredden, og hva er dimmen på dekkene som står på? det er enten 7 eller 7,5 tror jeg, kan finne ut hva det er i morgen. det sitter 215-40-16 på nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bytte i noe da? spillekonsoll el lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 noen bud ligende forløbig?... Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 dinge2 skrev: bytte i noe da? spillekonsoll el lignende? hvordan spillekonsoll mener d? melbye... skrev: noen bud ligende forløbig?... har en kompis som er villig til og betale 3000 kr for de. så dem ryker til han vist det ikke er noen andre som er int. men trenger som sagt 18 vinterhjul da. :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Solgt? Sikker på at ET er 48? Fint om du kan sjekke dette opp? Sitter det dekk på felgene? *Glem det* :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg