volvokvaløya Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Tror egentlig jeg satser på 8,5 bak & fremme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvilke innpress er riktig når jeg skal ha 8x20 på 242'n min, satser jo på å få dette godkjennt så det er viktig at det er riktig uten spacere. Håper på svar her da det nærmer seg handel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hvilke innpress er riktig når jeg skal ha 8x20 på 242'n min, satser jo på å få dette godkjennt så det er viktig at det er riktig uten spacere.Håper på svar her da det nærmer seg handel. hmm, vet ikke hvilken ET du må kjøre på. om du tenker på selve fjærskålen, er den jo litt dumt utformet i forhold til feks. 940 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg