CoaSlip Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Da var CDspiller på vei i posten: Så ligger det en slik å venter på roterommet: Punch P8004 4x100Watt Punch P6002 2x150w Og en kicker 12" L7 [Firkant-sub] :) Da er vi iallefall et stykke på vei. Nå mangler bare frontsett tenker jeg. Tenkte å kjøre på med 2x6,5" i hver dør og en fet diskant på dashbordet. Har også en slik en liggende å slenge : ... og en playstation 2, tviler sterkt , men mulig jeg slenger de inn i samme slengen. TV i bil er ikke hva det en gang var :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 haha, du er helt syk etter techno saker ass... hehe Jaja du får ta bilde når du har montert det, så får vi se åssen det blir. Pluss har bilforumet ikke funka de siste dagene/uka? For har ikke fått kommet inn på nettsia en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 I dag (Tirsdag) kom cdspilleren, nøyaktig 1 og 3 dager etter jeg bestilte den , medregnet en helg, teknisk sett 1 uke etter motatt betaling :) å det var _SNADDER! Beste 3300,- norske kroner jeg har invistert i bilstereo på mange mange år :) Hadde jeg bare vært frisk så hadde den stått i bilen allerede, men jeg måtte nøye meg med å koble opp i stua :) Satser på den er i bilen i løpet av helga :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg