Skrotnisse Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 blir ikke noe reisebrev som planlagt, men kommer sterkere tilbake etter sommern som kommer. Har man vært på ringen en gang drar man tilbake så fort muligheten byr seg. bildene er av bilen jeg og överladderen dro dit med, jay's bil, bilder av biler på ringer og bilder fra museet på GP-banen. luket ut de beste av ca 500 bilder. bildene er tatt med olympus 4 mp kamera med 2x optisk zoom.....jeg er klok av skade og tar med speilreflekskamera neste gang.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 IMG]http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilder2006del2079.jpg[/img] Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 helt værst Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Godt og se at flere er blitt avhengige her inne. Har tilbakelagt over 100 runder på ringen i høst deilig bane bare MÅ ha mere. Så vi skal også ned til sommern/høsten igjen. Hva med felles tur? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Godt og se at flere er blitt avhengige her inne. Har tilbakelagt over 100 runder på ringen i høst deilig bane bare MÅ ha mere. Så vi skal også ned til sommern/høsten igjen. Hva med felles tur? Era ja jo flere jo bedre. jeg skal ned enten med bmwen eller volvoen. er vi rundt 8 stk kan vi fylla hytta til sabine og da blir det nok morro der nede.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 så ut til å ha hvert en veldig artig tur! Dette ser ut som noe å tenke på i fremtiden. Mye gromme biler der ser jeg. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 You lucky bastards!! Grattis med feit tur;) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Mange gode minner... Kan nesten ikke vente til sommeren. You lucky bastards!! Grattis med feit tur;) Litt synd at min gamle B9 ikke tålte mer enn 2 runder før den raste. Neste år blir det nyoverhalt motor og langt flere runder. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Om det arrangeres en tur til våren vil jeg gjerne sette meg opp. Er førstereis, så er greit å dra med noen som har gjort dette før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kuult med bilder! Hvordan gikk det med bilen egentlig? Fikk dere fikset motoen og kjørt den hjem? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Om det arrangeres en tur til våren vil jeg gjerne sette meg opp. Er førstereis, så er greit å dra med noen som har gjort dette før.. Den har jeg hørt før... Før turen i 2006 var det over 30 stykker som skulle være med. Vi ble tre som reiste...jaggu! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kuult med bilder! Hvordan gikk det med bilen egentlig? Fikk dere fikset motoen og kjørt den hjem? vi tok flyet hjem på NAF sin regning og bilen ble levert hjemme av autotransport..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva slags medlemskap av NAF er det du har? hehe.... trodde det var en begrensning på dette er selv hovedmedlem Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Om det arrangeres en tur til våren vil jeg gjerne sette meg opp. Er førstereis, så er greit å dra med noen som har gjort dette før.. som överladderen sier. turen vi hadde i sommer var det 30 stk som sa de skulle være med på men vi var 3 som dro nedover når tiden for turen kom. vi kommer til og legge ut datoen vi reiser ned og hvor lenge vi blir, men utirfra det så gidder vi ikke arrangere noe felles tur......det er ikke vanskelig og finne hotell der nede så dette klarer alle... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Den har jeg hørt før... Før turen i 2006 var det over 30 stykker som skulle være med. Vi ble tre som reiste...jaggu! Vel.. nå er jeg 30 år og har ikke tenkt å bruke konfirmasjonspengene mine på turen...:anger: Så stryk meg fra liste over ønskedrømmende kålhue.. jeg SKAL nedover neste år. Skal ha med en kompis og fruen. Tenkte at beste måte i tilfelle havari, hvor pokker skal man osv var å dra med en annan norsk gjeng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg