Dr_S Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 http://www.kripos.no/akt_tema/Kronikk_Aftenposten.html Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by candyman Hvorfor det? Greit kanskje det ikke er fullt 80%, men det er faen ikke langt ifra. Hva snakker du om? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 http://www.nettavisen.no/motor/article2658484.ece stortingsvalg 14 september, da er denne tråden sentral igjen. jeg stemmer høyre, ønsker også å meddele at det skremmer meg at folk lar seg indoktrinere av de rødgrønne.. er det valgfusk? eller er vi så dumme? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg har som regel stemt høyre, men ikke noe særlig fornøyd med dem. Er usikker på hva jeg skal stemme, lekt litt med tanken med FRP da dem har veldig mye bra, men dem har også veldig mye jeg ikke vil ha. Er egentlig fornøyd bare vi slipper KRF eller nåværende regjering. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Fremskrittspartiet. På fookings tide med en helt annen regjering! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Frp kommer ikke til å få gjennom 99% av sakene sine, men bittelitt færre bomveier og bittelitt færre invandrere er vell egentlig nok for at jeg stemmer på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Høyre, fordi det er rikmannspartiet, eller FRP :) Liker det FRP har sagt om dagen. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 kan noen gi meg en god grunn til at folk lar seg lure til å stemme rød/grønt? det er ille at 50-60% av stemmene går til tre partier som er så til de grader dumme og udugelige.. lurer på hva folk røyker for mye av når de stemmer det.. HØYRE er partiet vi må stemme på! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 jeg stemmer frP!!! orker ikke mer av disse kommunissttene!!! herpa landet vårt nok nå!!! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Blir nok AP, SV eller Venstre tror jeg.. :p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 ser FRP har mye fint på programmet sitt. men av erfaring så vil jeg heller se hva de egentlig har på agendaen før jeg stemmer på dem. de snur jo så ofte for å alltid pisse i medvind. så i år vet jeg ikke hva jeg skal stemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Høyresiden er for langt til høyre, venstresiden er for langt til venstre, og KRF og SP er helt uaktuelt. Dermed gjenstår Venstre. Ikke dermed sagt at de er en gjeng karismatiske personer, eller at jeg er enig med alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 jeg stemmer frP!!! orker ikke mer av disse kommunissttene!!! herpa landet vårt nok nå!!! Dette er et klassisk tilfelle av kombinasjonen soltstikk og etyl. Tidligere eksisterte paranoiaen bare blant middelaldrende benz-eiere på campingplasser, men siste to tiår har det også truffet solpilgrimene rundt middelhavet hardt. Eller ka du trur, Eirik? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Stemmer FRP denne gangen også jeg, ja. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Om FRP vinner valget vil det bli inngått ett "legislat" ( usikker på om det er riktig ord) om at det vil bli plassert ut fotobokser på alle ulykkesstrekninger , detta er greit, men jeg har på følelsen av at dem stopper ikke der, FRP er IMOT bilen, er ikke det riktig? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg