Gå til innhold

_eSOo_ Go lyd i Audi A4 Avant. focal-cadence-pioneer

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for responsen :) BBS felgene ver rimelig deilige ,men hva er prisen på noe så fint .....

 

Bilen er desverre mørke grønn .. skulle ønske den var svar men sånn er det

 

Felgene jeg kommer til å kjøpe kommer nok til å være 18"

 

takk for ros og ris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) fikk festet det med bolter som er senket ned i glassfiberen i går og fikk sparklet en runde ... har du bilde av felgene du skal selge eller al3x

 

Har du noen bilder av festinga? :)

 

http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/4_-2140870295.jpg

http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/4_-340857113.jpg

De to bildene jeg har nå, kan sikkert ta noen fler hvis det er ønskelig. Er 17x8" (stått 225/40-17 på de før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:) ehm,dette ser ut som ett storslått prosjekt. anlegget ser rått ut, å glassfibern har du teket på. kun èn liten ting jeg reagerer litt på... TakStativet!! kast det av.. rails er greit nok,men det som er montert oppå. sorry at jeg droppa of topic , folkens;)

Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;)

 

Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takker :) takstativet er juletreet sin skyld :) har bare glemt å ta det av .....

 

Med tanke på hvordan du får glassfiberen til å bli et deksel.. Ta å masker alle flatene med vanlig maskeringsteip (ikke bruk gaffa eller noe sånt) maskeringsteipen kommer nok til å henge igjen i glassfiberen så hefte evnene til teipen må ikke være den sykeste for da sitter det bom fast i dørtrekket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår