Gå til innhold

_eSOo_ Go lyd i Audi A4 Avant. focal-cadence-pioneer

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

bitteliten update!!

 

fått lagt på litt sparkel et par ganger :)

 

IMG_0556.jpg

 

et bilde av festningen av glassfiberen til dørtrekket:

 

IMG_0557.jpg

 

nærbilde av MDF ringene og de gjennomgående boltene:

 

IMG_0558.jpg

 

Bilde av boltene som jeg bruker :)

 

IMG_0559.jpg

 

montering av diskanten fra focal i orginal plasseringen til Audi øverst i dørtrekket:

 

IMG_0561.jpg

 

siden alle tar bilde av maten sin så gjorde jeg det å :) ( kun Cola)

 

IMG_0562.jpg

 

et deffekt frontsett element fungerer bra som mal, skrueholder eller godtteskål alt ettersom...

 

IMG_0563.jpg

 

 

Takk for alle kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltså man bare teiper med vanlig maskeringsteip der man skal støpe så støper man oppå teipen og etterpå får man til å ta av teipen sammen med glassfiberforma? Men vil ikke polyesteren sitte fast i dørtrekket da, for regner med polyesteren går igjennom teipen? Og når dette stivner på døra vil det jo sitte fast?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det seg sånn at dagen ikke gikk helt sånn som jeg hadde tenkt så er ikke mye jeg har fått gjort i dag desverre :(

 

har kun rekt å sparkle og pusse en del, regner med at jeg er ferdig med det ene dekselet i kveld..

 

Planene nå er å maskere et lite område på glassfiberen og lage focal merket som står litt ut som da senere blir lakkert rødt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgens lille økt:)

 

IMG_0568.jpg

 

focal merket skal lages

 

IMG_0570.jpg

 

På med litt polyester og glassfiber over utskriften av focal merket

 

IMG_0571.jpg

 

samme tekninkken med maskeringsteip og glassfiberen for å få riktige kurver

 

IMG_0573.jpg

 

etter at dette hadde tørket løsnet jeg merket og begynte med stikksaga

 

IMG_0574.jpg

 

 

Prøve montering av merket etter kuttingen :)

 

IMG_0578.jpg

 

 

har her fått sparklet en del mer og fått lakket focal merket

 

IMG_0580.jpg

 

Dette var da dagens :) de sorte ringene har blitt pusset og sparklet .. disse vil ha samme fine rødfarge som focal merket når dekselet er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja kan ikke gjøre alt som man tenker på veit du ..... nå er jeg mer eller mindre ferdig med sparklingen som skulle til på høyre dør :)

 

trur jeg skal få kjøpt litt lakk i dag, men er ikke sikkert jeg rekker det ....

 

etter at høyre side er ferdig så kommer jeg nok til å begynne med bagasjerommet etter en liten tenkepause selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja kan ikke gjøre alt som man tenker på veit du ..... nå er jeg mer eller mindre ferdig med sparklingen som skulle til på høyre dør :)

 

trur jeg skal få kjøpt litt lakk i dag, men er ikke sikkert jeg rekker det ....

 

etter at høyre side er ferdig så kommer jeg nok til å begynne med bagasjerommet etter en liten tenkepause selvfølgelig :)

 

men man kan prøve;)

Stolt Volkswagen Golf III eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår