Gå til innhold

mitt golf prosjekt xtreme makeover med masse bilder

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

i dag har jeg fått skaffa litt greier til golfen:thumb og til helga får jeg noen andre deler jeg har bestilt så det går fremover. legger ut bilder av dagens fangst.

cdspiller.jpg

kabelkitt.jpg

kommer mer bilder til helga når jeg har fått flere deler til bilen. er det noen som har en hel og pen gti førerstol grå med røde striper? da er jeg interesert! mangler nemlig førerstolen for at det skal bli komplett inv. er også int i dørtrekka med rød gti stripe. har med grå stripe nå og vil ha det likt som setene.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag har jeg fått hentet litt deler til bilen:

- dash med plass til dvd skjerm

- 90 fanger bak

- grillist

- speedometer med turteller (er ikke turteller i bilen nå)

- svarte deksler ved framruta (brune de jeg har)

bakfanger.jpg

dashbord.jpg

dashen må jeg ta en liten finpuss på. har lyst til å få trekt den om i skinn så den blir helt strøken. trur det blir bra med dette i bilen. og nå har jeg fått en til å lakkere bilen til våren:thumb så føler at det går framover nå. til helga blir det montering av div deler på bilen. og kommer selfølgelig oppdatering da! har forresten bestemt meg at bilen blir kritt hvit. trur det blir pent:m'm: blir jo litt jobb siden jeg skal lakkere inni dører også. men trur dette blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er vist bare jeg som poster her. men men. hadde tenkt å montere div på bilen i dag men snør som bare det så det ser dårlig ut. så da dro jeg og kjøpte meg nytt mb quart 6,5" frontsett og 35mm strøm og jordingskabel. blei anbefalt dette frontsettet og fikk en meget god pris. har bestemt meg for å satse på å bygge stor stereo også. og satse på bra merker.

bilde av frontsettet:

frontsett.jpg

kom igjen folkens sleng inn noen komentarer. både ris og ros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gi lyd fra deg når du trenger lakkjobb da!

Svart bil er alltid bra :P

Du kan jo f.eks pynte med litt orange detaljer i lakken, stripes eller noe slikt, gir en fin brytning..

Jeg har mange ideer, gjør også litt smått med airbrush-detaljer :)

Jeg er usikker, men håper jeg ikke leste noe om crystal-baklykter?

Fyfy, på G2 er det kun helrøde eller sota som gjelder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gi lyd fra deg når du trenger lakkjobb da!

Svart bil er alltid bra :P

Du kan jo f.eks pynte med litt orange detaljer i lakken, stripes eller noe slikt, gir en fin brytning..

Jeg har mange ideer, gjør også litt smått med airbrush-detaljer :)

Jeg er usikker, men håper jeg ikke leste noe om crystal-baklykter?

Fyfy, på G2 er det kun helrøde eller sota som gjelder! :D

tar du på deg helakkering? har fått en kjemepris på lakking av hele bilen og inni dører av en annen. hadde vært kult med litt airbrush detaljer ja! blir crystal baklys men det er de som er tona. hadde det på den forrige 2ern min og det var pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, går for hvit med svarte lister og detaljer som|Massern| skriver :) Detslår aldri feil på en 2`r ;)

har bestemt meg for kritt hvit. trur det blir meget pent. og så blir det svarte detaljer med alt av lys i tona crystal clear. det må vel bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg fått gjort litt med golfen:thumb fikk demontert fangeren bak og tatt av hengerfeste. og fikk montert det nye dashbordet mitt blei en helt annen bil invendig. endelig kvitt det gamle brune. må vente med bilder da det er for mørkt ute å ta bilder nå. fikk tak i momopedaler, oljetykkmåler og voltmåler også i går:m'm: blir også sports stoler på meg nå. legger ut et bilde av åssen de ser ut.

bilde av pedaler og instrumentene:

momooginstrumenter.jpg

bilde av stolene:

sportstoler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pene stoler:) måtte du gi mye for de?

ikke sikker enda he he. er en jeg kjenner som driver stylingbutikk som skaffer dem. har ikke fått prisen enda. men jeg skal ha de:m'm: regner med at jeg får førerstolen i bilen i løpet av et par uker. må desverre vente en mnd med høyrestolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de stolene der ser super ut! hvor mye måtte du ut med de? og hvor?

Hvordan moterer man oljetryksmåler? har en liggende! hehe... er det på den føleren som står på høyresiden(står forran bilen og ser oppi motorrommet) på toppen?

ikke helt sikker på hva prisen blir enda. kjenner han som skaffer de så regner med at jeg får en grei pris. http://www.autoshineshop.no raymond skaffer det meste:race det er jeg faktisk ikke sikker på. har ikke fått montert målerene mine enda. men kan vel ikke være så vanskelig. jeg tenkte jeg bare skulle prøve jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt sikker på hva prisen blir enda. kjenner han som skaffer de så regner med at jeg får en grei pris. http://www.autoshineshop.no raymond skaffer det meste:race det er jeg faktisk ikke sikker på. har ikke fått montert målerene mine enda. men kan vel ikke være så vanskelig. jeg tenkte jeg bare skulle prøve jeg.

ok. for på den ene delegolfen så var det koblet til på denne. så da tror jeg det må være den. hehe.. får forske litt du da vettu! så forteller du oss andre det etter på;) så slepp vi å forske:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider