Gå til innhold

mitt golf prosjekt xtreme makeover med masse bilder

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

ok. for på den ene delegolfen så var det koblet til på denne. så da tror jeg det må være den. hehe.. får forske litt du da vettu! så forteller du oss andre det etter på;) så slepp vi å forske:D

får gjøre det:thumb det kan vel ikke være så vanskelig og montere. får prøve litt i helga.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått jobba litt med golfen i dag gitt. fått montert momo pedalene og bytta ut de fæle brune dekslene i bilen. har også fått slengt på noen 14" alu isteden for de stygge stålfelgene. venter på gti dørtrekk så alt interiøret blir likt. slenger ut noen bilder når jeg har fått dørtrekka:) ikke store oppdatreinga men måtte skrive litt. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta kan bli bra:)

bra me masse bilder.

syns sota baklykter å bad look leppa over lysa er tøft på golf.

senk å tøffe felger så blir dette bra.

planer med motorn?

har håp om at det skal bli bra:) går litt sakte om dagen med bilen desverre. blir svarte/røde baklys foreløpig. har vanlig grillist liggendes så det blir nok den på bilen. skal senke mer. er senket 60mm nå det er ikke nok.

blir et motor bytte etterhvert men til å begyne med skal jeg bare shine opp den motoren som er der litt:) blir lakkerte detaljer og litt diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det her :) Den dashen du kjøpte var det den som satte i den grønne med tribals på siden ?

håper det skal bli bra:thumb satt i den ja. ikke så bra finish på det men det skal fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel legge ut et par bilder av interiøret i dag:) har fått gjort mye men gjenstår litt deksler og div småting jeg skal montere. har ennå ikke fått tak i gti førerstol. ikke lett og få tak i gitt:shake men ser iallefall mye bedre ut nå en når jeg fikk bilen:

slik var den når jeg henta den:

gull2.jpg

slik er den nå:

invny1.jpg

invny2.jpg

ser litt bedre ut nå:) men må få tak i gti førerstol også! har gått opp for meg nå at jeg har begynt på et stort prosjekt he he. blir også litt tungvint siden jeg bruker bilen daglig. går bare og venter på våren så jeg får begynt og pussa den opp utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått knota litt med bilen i dag:) fikk montert 90 fangeren bak og montert en gl leppe under fangeren. har også fått på tona baklys. midlertidlig løsning fram til jeg får crystal lyktene mine. til søndag skal jeg hente crystal frontlyktene mine:) og fikk beskjed i dag at setene mine er bestilt. så det går sakte men sikkert framover. har bestemt meg for at jeg beholder bilen i samme farge da det blir litt dyrt med helakkering desverre. da slipper jeg unna med å lakke halve bilen. får vurdere helakkering til neste vinter. skal få tatt noen bilder i helga og slengt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ta en liten oppdatering igjen. har fått montert crystal frontlyktene mine og montert g60 baklys. i morra blir det montert monovisker på bilen ogsåkiddie og har fått skaffa 7" lcd skjerm til dashen min så da må jeg skaffe meg en dvd spiller til uka. går nå bare og venter på våren så jeg får shina opp bilen i lakken så den blir pen utvendig. i morra kommer det bilder av bilen. da er det vaskedag;) så da får jeg ta noen bilder av det nyvaska gliset he he. så folket får se hvordan den ser ut nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det på tide og slenge ut noen bilder av bilen:thumb den er ikke pen utvendig ennå men ser mye bedre ut enn når jeg hent den.

nyestegolf1.jpg

nyestegolf.jpg

dvdskjerm.jpg

nyestegolf2.jpg

nå må snart våren komme så jeg får begynt og tatt den utvendig. venter også på noen deler men tar tid før det kommer:( håper å få skaffa meg 90 dører til uka og div annet småtteri. er bare og komme med komentarer! både ris og ros og tips om hva jeg kan gjøre med bilen:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gå får hvit ruster fortere en du vet det. godt tips. og ikke svart det er så mange som har det.

hvit er absolut det peneste. jeg vasker bilen ca annenhver dag så rust er ikke noe problem:) svart 2er har jeg hat det også er meget pent når det er strøkent men er mye jobb og holde det strøkent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider