Gå til innhold

Dørhåndtak omega B

Ranger emnet


turboknoll

Anbefalte innlegg

Har en 94 mod omega B, der sliter jeg med å få opp dørene på høyre siden, bak har jeg funnet feilen, det sorte feste til stage har snekt, og for døra kan jeg dra flere ganger i håndtaket og så åpner døra etter vært. men er det noen her som har et dør håndtak liggende.

90` Vectra 2000 16v

91` Vectra 2000 16v 4x4

96` Combo 1,7 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en dør som knekker noe helt sykt også i tillegg til at de er vanskelige å åpne.

 

Knekkinga kan du bli kvitt ved å bytte de gule foringene som sitter på dørstopperen. De koster 4 kr/stk på opel. Enkle å bytte. Smøring tror jeg ikke funker når det først har begynt å knekke.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et anent innteresangt problem med dørene mine.. Sentrallåsen åpner alle låsene.. men den låser ikke bakdøra på førersiden. denne må jeg låse manuelt.. men det pussige er at noenganger låses den automatisk også... utvendige håndtaket er også litt liet iblandt.. så den må åpnes fra innsiden.

 

hva kan dette vere?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sæther... når du finner ut en løsning på ditt problem.. kan du ikke fikse samme problemet for meg da?

 

og noen andre som har problem med at justeringshjulet på seteryggen på passasjersetet rett å slett har sprettu ut? er hele mekanismen inni der fucka da??

 

huff mye småplukk på de goe gamle oplene våres:P

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sæther... når du finner ut en løsning på ditt problem.. kan du ikke fikse samme problemet for meg da?

 

og noen andre som har problem med at justeringshjulet på seteryggen på passasjersetet rett å slett har sprettu ut? er hele mekanismen inni der fucka da??

 

huff mye småplukk på de goe gamle oplene våres:P

 

Oy det er hvertfall et vanligt problem på stolene uff uff, Og cosworth min setral lås kødder ikke lengre, da jeg ikke vasker bilen under minus, bare litt da,,hehe når salt bilen har vært ute og ødelagt drifte forholdene mine :nono:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva er feilen med stolen?

 

så den døra blir mest sansynelig bra igjen av seg selv når det går tid etter vask å det er + grader?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva er feilen med stolen?

 

så den døra blir mest sansynelig bra igjen av seg selv når det går tid etter vask å det er + grader?

 

 

Ja det gjorde min, men tilslutt tok min helt kvelden, ta tok jeg av dørtrekket og puttet i en løs kontakt til drivern i døra så funket det som f igjen, men tar ikke sjangsen i minus grader så mye lengre..

 

Og du mener de to justerebare kulene inni stolen eller mener du fram og tilbake funskjonene. de justerbare kulene i stolene er et vanligt problem.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår