KriegHeim Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Today's vehicles utilize a variety of specialized materials, which is why Meguiar's® Safe D-Grease has been specially formaulted to reduce the possibility of staining exterior surfaces. Designed to quickly break down grease and grime on engines, tires and fender wells Kommet i en liters sprayflaske. Denne fungerer fint til motorvask. Jeg har brukt ca. 0.3 dl, altså ca. 9,7 dl igjen Blandingsforhold er 1:4 om du skal ha det skikkelig sterkt, og 1:10 om du skal ha det "vanlig", altså 10 liter avfetting ferdig utblandet. Kunne ha tenkt meg 150 kr for denne. Jeg har bilder av flaska om det er noen som har lyst til å se Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 En liten bump Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvor har du kjøpt denne? ny pris? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har kjøpt den av MR. meguiar, og nyprisen vet jeg ikke. Jeg vet bare at 10 liter avfetting som faktisk er av god kvalitet, til 150 kr, ikke er noe å syte over prisen på Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hvor bor du enn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Trondheim Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Du får si ifra når du har endret holdning og ønsker å selge da.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Du får si ifra når du har endret holdning og ønsker å selge da.. Slike dustesvar holder jeg meg for god å svare på, og jeg selger den nok ikke til deg, uansett hvor mye du byr :sombrero: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg