Aleksand3r Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har en Opel Vectra 2.0 8v, har org.anlegg og powerfilter på den men vil ha litt mer lyd. skal kjøpe ny endepotte men vil ikke ha sånn jævelig høy og mørk lyd, noen som vet hvilken potte som gir bra lyd men ikke overdrevent høyt? Er de på torshov bra? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 simons funke bra:) d har æ på min vectra... "effektanlegg" fra katt og bak... kjøpte d på mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 er vel lite lyd i simons, har cat-back annlegg uten mellompotte og det er på ingen måte bråkete, syns heller det kunne ha vore meir lyd.. har kn filter og. simons eksosanlegg rusta ikkje so jævlig, men viss du kjøpe simons rør..:oohh uansett, spray på varmebestandig lakk, har hatt boksen liggande lenge uten å ha gjort det, uff.. korleis går det med tåkelysa foresten? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 De som gir mest lyd (og muligens effekt) må nok være å fjærne/bytte bakpotten. Fremre lydpotte har rør beint gjennom, men bakre potte har delt rør slik at eksosen må "bytte rør" i potten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 korleis går det med tåkelysa foresten? :op: Går bra med dem hehe. Men har ikke fått 2000 fangeren enda, han jeg skulle kjøpe den av har ikke kommet med den enda, får sende han en pm i dag å spørre hva som skjer. Sender deg pm med en gang jeg får fangeren :P Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg