Gå til innhold

spørsmål om 242 gt!

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

hei, lurer litt på å skaffe meg en 242 gt om jeg får tak i..

hvor skjeldene er disse? vanskeli å få tak i.. pris på en som er fullstendig rustsveisa å nylakkert sånn sirka?

tar i mot all info om disse bilene:) si alt du kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lykke til, det er alt jeg har å si!

Men legg for all del ut myyye bilder om du fikser å skaffe en!:)

sorry OT.

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det koselige er at jeg vet om en:) en som er utplassert på bedriften dr jeg er lærling er venn av sønnen hannes.. har en gt som han vurderte å selge.. skal ta meg en prat med han.. forklare at dn kommer i gode hender:D men så klart.. blir mange bilder omså:D fan har syykt løst på dn.. sølvgrå heelt klin orginal.. er bare ett håp jeg har å få kjøpt dn:)

noen info?

EDIT: takker morgis.

fan håper jeg får kjøpe den:) lik dn på bilde bare uten striper tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns felgene var fete jeg, satt sånne på vinterbilen jeg kjøpte... Var liksom skikkelig pimp med døm på 80 tallet... Har lenge hatt lyst på 242GT jeg også, er liksom noe spesielt med døm, bare at det står GT i vognkortet.

Men må jo nesten holde den original da, synd å mygle i filler en sånn egentlig.

Hvis den ikke har stripene må du ordne døm, har sett døm til salgs i sverige ett sted...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter vel r-sport dempere og fjører mener jeg. Igrunn alt av r-sport deler...

Brønnene er jo en del av sjarmen som bilen har, derfor jeg skal blotte mine på 240n... Det har dukka opp ett par ombygde 242gt i sverige den siste tia, om de er solgt vet jeg ikke.. var da bytta til turbo osv..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider