DevilsTower Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tjena alle sammen :) Kjeda meg litt i kveld, og fant ut at jeg hadde lyst til å lage et lite fiktivt magasin! Tusen takk til Hege / Haukhe for bilde! C&C mottas med takk! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hvor får en kjøpt dette?:blah: Hvar litt maxpower stuuk over det hele, men kunne like så godt hvert et blad du fant hos narvesen. mangler bare innholdet da Espen.. mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hadde nok kjøpt dette jeg ja, så om innholdet hadde vært like godt som koveret hadde det fort blitt enda ett abbonement ;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Som jeg sa på msn Espen, drit rått :) Og som sagt, hadde innholdet vært like bra så kan du regne med at kjøper et abonnement. kiddie Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg