Gå til innhold

2008 Lexus IS-F

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da har endelig lexus lansert sin "M3" killer som den har blitt kalt siden 1999 (da de første ryktene begynte å gå)

De har altså utstyrt den nye IS med en 5liter V8 som yter en ennå ukjnet antall hester (et sted over 400)

men lang historie kort er det girkassa som er det store på denne bilen..

det sitter nemlig en 8trinns fast til den V8ern.. desverre er det automat, men det er av samme type som "dsg"

http://www.leftlanenews.com/2007/01/08/2008-lexus-is-f/

(gadd ikke resize bildene)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret var krem.

Eksteriøst var den litt bobb-bobb. Falt ikke heelt i smak, er glad i den gamle is'n jeg :)

Men 8-gir ? Er det for å kunne si at de har gearkassa med flest gir, for pr's skyld, eller føler de faktisk at det kommer til sin nytte?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-trinns girkasse er i mine øyne litt overkill. Holder med seks,mulig sju trinn som BMW M5/,M6 har. Bra de bruker et DSG-aktig system og ikke vanlig automat som bl.a MB gjør. Nye M3(kommer September 07, pressebiler tilgjengelig i Mai) kommer også til å få en DSG-aktig kasse (SMG er død) etterhvert. Personlig tror jeg ikke Lexusen rekker opp til Audi/BMW, men den ser litt annerledes ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det der ikke blir en "lexuspottetrend" så!

Joa, Altezza/Lexus-lykter døde med Altezzaen. Nå er det Lexus-potter og Lexus-luftinntak som gjelder. Tror jeg skal få handla meg slike i plast på BilXtra om et års tid, samt noen Lexus-potter hos en stylingsjappe med random navn og tvilsom betalingsinformasjon.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 trins girkasse ja:P jaja.. åssn vil dette systemet på girkassa funke da? el åssn funker det?

Står at den får sånn Dsg type girkasse (sånne som sitter i div Vag produkter nå) avansert autmatgirkasse med f.eks to klutsher. Du merker nesten ikke at bilen skifter gir, superkjappe girskift

Blir nesten som å kjøre scooterbabyhmm?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....så da kommer vi til å se sånna exos-stusser på plastic-bilene fremover....

Ja, ja.... blir jo ikke første gang som lexus er først ute med duppeditter som etterlignes.

For min del syntes jeg de var overkill.

Ellers ser den grei, sporty og moderne ut.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider