Gå til innhold

Legge opp høytalerledning til fronthøytalerne?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har sett på høytalerkablene som går fra spillern og ut til fronthøytalerne og må si det ser ut som spinkle saker...

Tror dere jeg vill gaine noe på å legge opp nye kabler?

Har 6.5" focal componentsett som drives fra cdspilleren...

Også det store spørsmålet!

Hvor mye jobb er det?

takk!... :)

HeInE's BlackMafia

HeInE's Neon -> Til salgs! <-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Har sett på høytalerkablene som går fra spillern og ut til fronthøytalerne og må si det ser ut som spinkle saker...

Tror dere jeg vill gaine noe på å legge opp nye kabler?

Har 6.5" focal componentsett som drives fra cdspilleren...

Også det store spørsmålet!

Hvor mye jobb er det?

takk!... :)

Du vil helt definitivt tjene på det. Blir som med alt annet av kabler. Blir det for tynt, mister du for mye på veien.

Ta en titt på tråden om dårlige hovedlys. funker på samme måte. Strøm er strøm liksom.

Anbefalt minstemål for høytalerkabler er 2,5kvadrat. til basskass/booster, 4kvadrat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke for store jobben å legge opp ny, du må bare finne det rette hullet som går fra bilen og ut til døren. jeg gidde opp å klare å legge i den gummi hylsen som er beregnet for ledninger mellom bil og dør, jeg la en høytaler kabel på utsiden av denne gummi hylsen å hadde på silicon i hullene for å hindre vann i å komme inn. Forskjellen på gammel å ny kabel er ganske stor, men bare det å bytte ut de originale høytalerne er en stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler deg å gjøre som nevnt over.. jeg har lagt opp en del ekstra ledninger i den orginal gummien og for å si det mildt er den ett helvete å finne begge ender på.. meste parten av jobben ble å få lednigene gjennom her tok vell 4/5 deler av tiden eg brukte

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider