Dammed Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 cosworth, ser jo ut som en sardinboks i forhold til en gtv, herrigud man så mye penger for en stygg bil som ruster like mye som titanic. Nei faen ass. Er du som har downs syndrom. sammenligne en cosworth og en italiensk superbil som gtv. Nei fy faen. Hva blir det neste at en type kommer og sier at jeg burde kjøpe en 240 med turbo? Fy faen, noen har rett og slett ikke smak. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 1. GTV er ingen superbil. Period. 2. Cosworth har nok like mye potensiale, om ikke mer. Sannsynligvis like morsom også. 3. 240 Turbo er da ingen dårlig bil, men er dog litt under prisnivået ditt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg synes faktisk bilen er drit kul jeg, det eneste jeg synes du bør passe på er som folk sier... 200hk drar litt, så kjør bilen rolig... purken er veldig iverig på å ta folk som netopp har fått lappen... virker omtrent som de er ute etter folk... men uansett... bilen var tøff... faktisk en av de få alfaene jeg liker:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 når jeg tenkte å kjøpe meg bil så gikk deisgnet ganske mye frem. Greit nok at en cosworth kan se fin ut, men da må det veldig mye jobb for å få den fin. Ellers så ser en cosworth like fet ut som en omega eller vectra. for å sammenligne: 1992 Ford Sierra cosworth 4x4 limited edition, 219.000km 1998 Alfa Romeo GTV 2.0 TS, 80.000km Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 den røde der er en orginal ts cup... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 tok bare det største bildet jeg fant hvor bilen er i ca samma stilling. cupe eller ikke, er bare front leppa som er annerledes på designet, kanskje noen fløere småting, men "det store bildet" er likt. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 cosworth, ser jo ut som en sardinboks i forhold til en gtv, herrigud man så mye penger for en stygg bil som ruster like mye som titanic. Nei faen ass. Er du som har downs syndrom. sammenligne en cosworth og en italiensk superbil som gtv. Nei fy faen. Hva blir det neste at en type kommer og sier at jeg burde kjøpe en 240 med turbo? Fy faen, noen har rett og slett ikke smak. Smaken er som baken er det noe som heter, og godt er nok det.:ass: Tror vi alle har skjønt at du liker denne bilen ganske godt, men syntes det blir feil å kaste ut med slike komentarer som det blir her. Å si at folk har downssyndrom bare fordi de har en annen smak en seg selv blir for drøyt. Men enkelte av komentarene dine provoserer nok endel. f.eks å si at en GTV er en italiensk superbil, er vel i drøyeste laget. GTV'n kan ikke sammenlignes med noen av de italienske super bilene produsert gjennom tidene (ferarri, lambo, Lancia, Maserati og Pagini??) jeg personlig syntes ikke den kan sammenlignes med Fiat multipla (mk1) en gang. Og jeg skjønner ikke hvorfor du legger inn et innlegg hvor du spør om hva folk syntes om bilkjøpet ditt, uten å takle at andre har noen andre meninger enn deg. Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg takler konstruktiv kritikk veldig bra. Men å si at JEG har downs fordi jeg liker en annen bil blir litt for voldsomt, bare så det er sagt så sa en bruker det til meg en side tilbake. Og den postet var rettet tilbake til han. Superbil er det nok ikke nei, sammenligna ikke her med ferrar o.l. , men den ser ut i alle fall som en! :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 La oss nå slutte med den typen personkarakteristikker, vi er da vel ikke barn, folkens. Hvorfor ikke bare utrykke at det helt sikkert er en meget god bil, men at du selv ville vurdert noe annet, kanskje med dyttedrift, ikke krypedrift, og kanskje noe fra ett av de andre aksemaktlandene (Les: Italia, Tyskland og Japan) el.l.? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Slitsomt med kverulanter, blir dere aldri lei? Liker godt alfa jeg, godt at noen velger annerledes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 For meg hadde jeg ikke tvilt om å kjøpe gtv'en hvis den hadde dette her: 1. Driftsikkerhet som en bra japse, som f.eks camry. 2. RWD! Stor minus at det er FWD, men men, enklere å brenne gummi da. :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 tok bare det største bildet jeg fant hvor bilen er i ca samma stilling. cupe eller ikke, er bare front leppa som er annerledes på designet, kanskje noen fløere småting, men "det store bildet" er likt. ikke cupe men cup (uttales køpp). Annen "leppe", andre sideskjørt, vinge på koffertlokk, sideskjermer med luftinntak. Mener også understellet er annerledes men det kan jeg ikke garantere. Bare leppa du liksom. La meg oppsummere litt. Du er 18 år og skal få bil av "pappa", du vil ha en GTV TB, du trodde det var en bakhjulsdreven bil, du regner den som en italiensk superbil, du tror du kan gi bånn gass med den uten at motoren er skikkelig varm siden det er en sportsbil, du ser ikke forskjell på en vanlig 916 GTV og en GTV Cup men er alikevel veldig entusiastisk. Har du noen gang kjørt en alfa? Har du i det hele tatt lappen? Har du noen gang kjørt bil? ;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hahaha.. Ok oppsummert. Just det jeg har prøvd få frem med mitt noe begrensede vokabular. Nei, han har garantert aldri kjørt Alfa. (Selv) Han har ikke lappen. Sikkert L-kjørt skikkelig hardt. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg synes bilforumet blir mer og mer forurensa av rein idioti.. Jeg synes også man skal kjøpe bil etter hjertet, ikke etter idiotiske tall fra nettet. (Der var citroen xm en av de dårligste på lista, men vår xm har det vært meget lite feil med) Mener det er tøft gjort å ønske seg en alfa! Dette er jo en av de fineste bilene laget, etter min mening da ;) Tenk hvis alle kjøpte Toyota fordi de er så driftsikre? DET hadde vært kjedelig det! Og nå skal det også sies at den gamel firmabilen til pappa var en avensis og den var mindre holdbar enn xm'n som rulla mer i km i året.. Og min gamle moped eier garantert en SFXellerno i aks.. HAAHAHA Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tenk så kjedelig det hadde vært om alle i hele verden hadde valgt samme, kjedelige driftsikre bil fra japan. Tenk om alle hadde kjøpt den ene, eller andre typen bil. Jeg syns det var en fin bil. Eneste minuset jeg finner, er grillen på den. Var en på Tynset som solgte en sinnsykt pen GTV for noen år siden. Bare så det er sagt, så vurderte jeg den som førstebil. Man skal velge bil etter hva man føler for. Ikke hva andre føler for. Folk kan selvfølgelig si akkurat hva de mener om den bilen du har lyst på, men det skal du ikke bry deg om. Det som er viktig, er hva du synes om bilen din. Om du er 18 år og bare har kjørt scooter før, so what? Har da ingenting med saken og gjøre. Det skal de bare drite i. Fin bil! Kjøp den om du vil ha den. :) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg