Nytern Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Man sier mye rart når man prøver å selge bilen sin... *kremt* Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Man sier mye rart når man prøver å selge bilen sin... *kremt* Er det meg du refererer til ? I så tilfelle hva av det jeg sa tenkte du på ? At jeg sa at Alfaen han skal kjøpe er driftsikker og jeg ikke tror det er noe å bekymre seg for ? Syns Alfaen var fin jeg, kunne kanskje styrt meg litt for all plastikken men uten tvil en lekker bil jeg tror han blir fornøyd med. Skulle ønske jeg hadde råd til en sånn bil når jeg skulle ha førstebil Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limax Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Lurer på hva folk syns om denne: Litt info om bilen da: Dette er en styla Alfa Romeo GTV fra 1995, den har rulla 140.000km, har en 2 litra V6'er med turbo som gir 201 hk. Siden bilen veier 1370kg, så akser den 0-100 km/t på 7,4 sekunder. Har også sjekket på alfa forumet hvor folket sier at disse bilene er mye mer holdbare enn de gamle alfa'ene og hvis man vedlikeholder dem riktig så er dem like holdbare som alle andre japser. ;) Misunnelig ... Kjører du med vett ser jeg ikke noe galt i en slik førstebil. Du mister riktignok gleden i å gå opp fra noe ræl og til bedre biler, men hvem av oss her inne ville ikke kjøpt noe slikt når man var atten år! Det er jo da slike biler ser som kulest ut :driving Som en kontrast, fant et bilde av modellen som var min førstebil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Drit nå i om han har lyst til å kjøpe seg en bil til 100k da...Det er ikke det som er poenget her. Gutten spurte om hva folket synes om en sånn bil, ikke prisen. Han spurte hva folk syns om en sånn bil som førstebil, jeg sa min mening. Du kan da ikke klage på det? Spør man må man regne med å få svar, selv om man (eller andre) kanskje ikke liker svaret/svarene han/hun får. Mitt svar var, hvis du leste det jeg skrev, at joda - bilen er fet, men jeg ville heller kjøpt en billig og litt mindre kraftig bil til jeg hadde lært meg å kjøre. Jeg kom med et saklig innlegg og ser ikke poenget med å kritisere dette. Og Mordach, selv om du var en dårlig sjåfør som måtte bulke når du hadde fersk lapp betyr det ikke at alle andre gjør det. Jeg har aldri bulket eller skadet min egen eller andres biler. Jeg sier ikke at Dammed eller noen andre kommer til å gjøre det, bare at sjansen er der. Faktum er at jo ferskere lappen er og jo mer gamp bilen har, jo større er sjansen for at den det er snakk om kræsjer og/eller skader seg selv eller andre. Dette er ikke noe jeg har funnet på - sannheten er at ungdom med raske biler blir drept i trafikken til stadighet. Det er lett for å være uheldig når man ikke har rutiner på kjøringen, og hvis man skulle være så uheldig å ripe opp lakken eller bulke bilen mot en kant når man enda er uerfaren (noe som ikke er usannsynlig) så vil skadene bli vesentlig mindre alvorlig både med hensyn til pris og betydning hvis bilen som blir skadet er en billig og gammel bil. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Selvfølgelig, har han lyst og råd-kjøp bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg vet alt det med mye hk + 18 år _gutt_ = ulykker. Så jeg skal prøve å ta det med ro i førsten til jeg blir vant med bilen og til jeg får mer erfaring. Eneste dumt med en gtv er den lille bagasjen, basskassa kommer til å ta all bagasjen, er 110 liters bagasjerom..... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvis du klarer å ta det med ro i den bilen, så kudos til deg. Fin bil, kommer garantert til å dra masse oppmerksomhet. Hvis du har bestemt deg, så gratulerer med fet førstebil! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Gå for bilen du. Syns den var tøff jeg. Og annerledes :) Og forstår ikke teorien til folk her om at du skal kjøpe no billig rask i tilfellet du driter deg ut og kjører av veien. Er du uheldig og kjører av veien bør du no ha en best mulig bil som kan beskytte deg mest mulig slik at du kommer deg fra uhellet uskadd. Det økonomiske er et mye mindre tap enn livet! Men anbefaler også at du tar det med ro med tanke på Hk, men dette forstår du nok selv så det går nok fint :) Skulle du kjøpt "ræserbil" har du vel kjøpt en bmw 325 til samme pris og da hadde jeg vært mer bekymret ;) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Syns den var superdigg jeg, spesielt bakdelen:) Da får du en bil som skiller seg ut med glimrende kjøreegenskaper:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 faktisk så er denne bilen raskere enn en 325 :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Å ha muligheten til lett frakjøring av en BMW 325i i denne prisklassen er essensielt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Om noen kjører fra en GTV TB med en 325 blir jeg virkelig imponert. Da må det være noe "galt" med sjåføren et eller annet sted. Men den stylingen der ser helt gyselig ut!! Det er vandalisering. Man skal ikke tukle med det perfekte ;) BTW: Så noen her skrev noe om bakhjulstrekk. GTV 916 serie er ikke bakhjulstrekk... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det var poenget. :P Vel, fronten er litt.. rar, men bakenden var virkelig ikke så ille. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 doh, så at gtv6 hadde det så jeg håpa at denne hadde det også.... :/ Jaja, da er det null problem å brenne litt gummi. :D Må skaffe meg olje temp måler, vil ha det TRYGT når jeg gir på litt. :) Bmw 325 gjør 0-100 km/t på 9 sekunder, mens en GTV 2.0 tb gjør det på 7,4 sekunder. :D + italiensk lyd, drar bmw'en både i speed og i "porr" faktor. :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er STOR forskjell på GTV6 og GTV V6 ;) 15 år for å være nøyaktig... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg