Gå til innhold

Mitt Vectra A Prosjekt

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

Heisann..

Får begynne med å pressantere meg selv.. jeg heter Thomas.. mer får dere ikke vite :P.. hehe... Jeg har en Opel Vectra A 8v 2,0 (c20ne) 1993mod.. skal bruke denne bilen att og fram på jobben så spørs om det blir noe stort om mye denne siden blir oppdatert.. men skal prøve så godt jeg kan..

Planene er full rieger styling og Komplett anlegg av pioneer

*mer info kommer*

Dette har jeg:

Senket 35mm

Fjernet opelmerker

Pioneer Avic x1bt

2stk Pioneer ts-3004spl

2stk GAS 6*9

EPSN0336.jpg

kom med tips og kommentarer underveis dette prosjektet går :).. er kjedelig å ikke få noen meninger :)..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ut som du hadde en veldig strøkn og pen vectra :)

har samme spoiler på min som du har kjøpt deg ;) passer bra på bilene etter min mening!

likte fargen på bilen din ;)... ja synes dem passer bra.. mangler bare lakkere den..

joda er ingen store bulker men.... bulker er det.. også flasser den på bakluka.. så jeg må lakkere den samtidig med spoileren.... skal kjøpe samme styling som deg trur jeg... nice bil!..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Blir spennende å se hvordan dette blir. Det er iallefall ikke tvil om at det kommer til å bli et enormt trykk inne i bilen din! :D

Skal du bruke orginalhøytalere forran eller skal du bruke de 6x9" der?

Du bør jo ha et frontsett forran av litt kvalitet som kan matche de pioneerbassene dine. Er litt kjedelig i lengden å høre bare bass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontsett,styling som når bakken og 18" kommer til sommern tenker jeg :)...får se med senk etterpå :P.. så det ikke blir for lavt :P tar litt tid å bygge og skaffe råd til anlegget i bagasjen.... her er forøvrig noen oppdateringer:

2stk wurth støydempningsmatteruller på tilsammen 0,5*10Meter

genscrap.aspx?id=7277

nye planer for anlegg

BILDET BORTE

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider