Gå til innhold

Mitt Vectra A Prosjekt

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

spoileren kjøpte jeg brukt... vindussveia sitter vell med en skrue i mitden på selve veivfeset trur jeg..... har ikke skiftet dem enda men skal støpe om hele døra jeg da :P.. var noen som hadde ett veldig fint bildet over alt du skal skru ut på tråden her... søk litt så finner du det :)

motonic: den skjønte jeg ikke helt.... altså hvordan får du feil romklang hvis du bygger den etter riktig kassestørrelse og riktig rørlengder og bredder...? lyden kommer opp i bakruta som går videre forover... er vell ikke mulig å få feil romklang med en riktig bygget båndpasskasse :S

EDIT: sorry.. så ikke att jeg ikke har lagt ut de nye bildene..... har nye planer nå.. skal legge inn bilder :)

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg nok snart.. men tåkelysglassene er knust desverre... hvor mye vil du gi for den om den er strøken? (jeg skal gå over den en gang i nærmeste fremtid)

takker :)

neei, e glasa knuste :( skikkelig knust/ubrukelige?

e faen smette meg nesten umulig å få tak i tåkelys til vectra 93-95 anger2 faenfaenfaen

500? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har nettopp fått meg en Opel Vectra 2.0i 94 mod. Så lurte jeg på om du har skiftet høytalerne på sidedørene. For når jeg skulle det fikk jeg ikke ut vindussveiva. så lurte på om du hadde noen tips. Og hvor fikk du tak i spoilern???

vindussveiva er festet med et klips, er berre å lage ein bøyg på en streng presse den ned mellom dørtrekket og sveiva på motsat side av sveive armen, er en hempe der. litt vanskeleg å forklare.. berre å prøve seg fram.

Subaru impreza wrx 02 (03 sti front)

Subaru L-serie 84

Nissan Primera slx 94 (seld)

Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld)

Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har nettopp fått meg en Opel Vectra 2.0i 94 mod. Så lurte jeg på om du har skiftet høytalerne på sidedørene. For når jeg skulle det fikk jeg ikke ut vindussveiva. så lurte på om du hadde noen tips. Og hvor fikk du tak i spoilern???

De vindusveiene sitter med en splint mellom selve sveia og dørtrekket, litt vanskelig å se de, men man trenger egentlig et spesielt verktøy for å få de av. Selv så brukte jeg et lite skrujern for å få det av, og det gikk greit, selv om det blir mye fjas for å få de av da:)

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider