Gå til innhold

Fra V8 til 100. (deler)

Ranger emnet

KennethA

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg Audi 100 igjen. Deilig bil å kjøre. Men så har jeg litt lyst på å få den litt finere. Sette på V8 baklys. (helt rød over hele), V8 eller 200 front ink. alt, og hjulbuer. Altså den valsede kanten. Er dette omtrent bare bolt on på disse bilene?

Helrøde baklys er bolt on. Du kan sette på 200 front uten problemer (lykter og grill) Hvis du skal montere fanger fra 200 må du også ha skjermer. (gjelder 20V fanger) Dette gjelder også V8 fronten men da må du ha panser, lykter, frontfanger og fremskjermer. Bakskjermer må kappes ut og sveises inn. Hvis du gjør det må du også ha bakfanger fra V8 eller 200, (kommer an på hvilken av de to hjulbuene du velger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort veldig mye arbeid å skifte skjermene bak tror jeg, har akkurat skiftet bakplate på min 100 nå. Alt er sveiset, så det må enten borres eller skjæres av, og sveises på igjen. Pluss lakk osv.

Men det er jo veldig tøft.

Se siste side i tråden min for bilder.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli vanskelig å finne disse reflex-brikkene på siden av hovedløkta. Ei vennina av meg som har en 200, måtte ha ny brikke på v.side.

Møller hadde bare EN igjen... og det var høyre!!! Men seff, er jo masse brukt... etterhvert. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli vanskelig å finne disse reflex-brikkene på siden av hovedløkta. Ei vennina av meg som har en 200, måtte ha ny brikke på v.side.

Møller hadde bare EN igjen... og det var høyre!!! Men seff, er jo masse brukt... etterhvert. :)

er ikkje nåke problem cac sell nye,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider