Gå til innhold

JL audio sub, verdt pengene?

Ranger emnet

Dammed

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke den beste sammenlikningen, men...

T4 er laget for bassrefleks og SPL (med bittelitt Q?). Spiller høyt, ikke pent, hvertfall de jeg hørte. :)

SWX er vel den mest best rykte når det gjelder ytelse/kvalitet i forhold til pris. Et pluss er at du får dem kastet etter deg på eGay. :D

W7 er bra, SQ med bra SPL, men definitivt ikke verdt pengene i mine øyne. Sykt dyr (i Norge).

Har ikke hørt W6v2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T4 er laget for bassrefleks og SPL (med bittelitt Q?). Spiller høyt, ikke pent, hvertfall de jeg hørte. :)

Hvis du tenker på T4-15 som du hørte i bilen til broren din så uttaler du deg på tynt grunnlag.

Det var ikke frontsett i den bilen så man hørte bare basskassa.

Og det man hørte av den synes ikke jeg låt ille, og jeg har drevet med lyd fra før du var født!:spermie: :D

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T4 er veldig moro. VELDIG mye trykk:)

12W7 er også fun. SOlgte nettop min. Jeg fikk ikke den lyden jeg ville ha så jeg solgte den. I følge Erik Andre var jeg noob siden jeg ikke var fornøyd. Men men.

Hadde to Type R av Alpine før å de var også veldig morsome. Mye trøkk i forhold til pris.

Ps: Jeg hadde t4 15"

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har fått litt intrykk av at W7'en i hvertfall er mye mer penger enn hva du får igjen i forhold til W6..

Men jeg vet ikke hvor vidt dette stemmer.. Noen som kan bekrefte / avkrefte?

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har fått litt intrykk av at W7'en i hvertfall er mye mer penger enn hva du får igjen i forhold til W6..

Men jeg vet ikke hvor vidt dette stemmer.. Noen som kan bekrefte / avkrefte?

Når vi var på "bestikkelsekveld" hos morel og da var det jo 12W7 baki der. 1 stk vel å merke. Ønsker element med litt mer party faktor enn det JL klarte å levere til meg :)

Men sum av sumarum synes jeg Alpine og SS er de bedre velgene om du er ute etter litt trøkk

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T4 er veldig moro. VELDIG mye trykk:)

12W7 er også fun. SOlgte nettop min. Jeg fikk ikke den lyden jeg ville ha så jeg solgte den. I følge Erik Andre var jeg noob siden jeg ikke var fornøyd. Men men.

Hadde to Type R av Alpine før å de var også veldig morsome. Mye trøkk i forhold til pris.

Ps: Jeg hadde t4 15"

var vel ikke fordi du ikke ble fornøyd, men at du ikke bygde rett kasse til den..

sette et element i en helt feil kasse og forvente at det blir bra er litt newbie, men det er nå bare meg

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøtthue. Har da testet flere kasser å det sa jeg til deg! Men alikevel var jeg noob. Så begynnte du skylde på at Dig 1450 ampen ikke serverte nok RMS. Å så begynnte du klage på strømkabelen som er 32mm2 fra biltema

skylde på er å vri å vrenge på ting, jeg viste ikke noe om ampen din.. så jeg spurte.. jeg hadde sett biltema kabelen din, men husket ikke hvordan størrelse det var på den.. Er sånn jeg prøver å finne ut av ting, gå mellom komponentene for å finen feilen..

men go ahead sleng med leppa om hvor kjukk i huet jeg er..

Trodde ikke du tok deg så nær av et ord som newbie.. men da beklager jeg virkelig at jeg tråkka på en nerve, var kun ment som en spøk..

hvor mange kasser du hadde prøvd.. jeg fikk med meg at du hadde prøvd en kasse eller noe.. men sa du noe om at du hadde prøvd rett kasse.. jeg fikk forståelse at du hadde tatt en gammel kasse å putta elementet inni. Men ja kan ha missfortått her.. jeg sto faktisk på huet i egen bil når du ringte, så jeg kan ha missforstått.

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider