VilleW Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Synes de var stilige jeg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva med å endre bakgrunnsfargen på meteret også? Slik at alle blir enten svarte eller hvite - ikke begge deler... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fin endring i mine øyne:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva med å endre bakgrunnsfargen på meteret også? Slik at alle blir enten svarte eller hvite - ikke begge deler... Blir jo litt lettere å skille målerne når de har 2 forskjellige farger, så ser man også lettere hvilket forum som har nye innlegg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Blir jo litt lettere å skille målerne når de har 2 forskjellige farger, så ser man også lettere hvilket forum som har nye innlegg. Helt riktig. Først var de sorte, men da så man ikke forskjell... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Lag alle sorte, men legg til et shift-light på den med nye poster... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Lag alle sorte, men legg til et shift-light på den med nye poster... :) Hmmm... Kanskje det? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Lag alle sorte, men legg til et shift-light på den med nye poster... :) Synes du shift-light skal lyse eller blinke? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Blinke vil merkes bedre, men vil være plagsomt... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Blinke vil merkes bedre, men vil være plagsomt... Nå har jeg lagt ut noen med shift-light, men er ikke helt sikker. Synes fremdeles ikke de skiller seg nok ut, men vil heller ikke at de skal blinke noe mer intenst... Skal teste med alle med hvit bakgrunn tror jeg. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nå har jeg lagt ut noen med shift-light, men er ikke helt sikker. Synes fremdeles ikke de skiller seg nok ut, men vil heller ikke at de skal blinke noe mer intenst... Skal teste med alle med hvit bakgrunn tror jeg. Ble det bedre mon tro? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bruker du msn? litt enklere å skrive mer direkte...jeg rakk ikke å se de svarte en gang... har du prøvd med et konstant lys som er sterkere? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ble det bedre mon tro? Aner ikke. Ser fortsatt de samme som før jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Virker ikke som det fungerer helt som det skal heller. F.eks. på Golf 2 delen, der har jeg jo lest alt, men alikevel så står det den måleren som antyder at det er nye innlegg når jeg går inn på forumsoversikt. Altså sånn at man ser selve hovedsiden når man skal velge hva slags forum man skal lese. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har nå justert litt. Rekker ikke mer nå, så håper det duger. Er fremdeles usikker på om det kanskje var bedre med noen hvite og noen sorte, men skal sove på det... Takk for tilbakemeldinger ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg