VCE Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 |Massern|: Slik har jeg opplevd lenge... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ok. Bruker vanligvis bare å skifte forum med den man ser nederst i høyre hjørne jeg, så fullt mulig at det har vært sånn lenge:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 selve målern bør være lyst opp på forumer uten nye poster, og lyst opp og med shiftlight lyst opp på nye poster :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 selve målern bør være lyst opp på forumer uten nye poster, og lyst opp og med shiftlight lyst opp på nye poster :) Det blir alt for liten forskjell. Man må kunne se hvilket forum som har nye innlegg uten å måtte studere ikonet. Strengt tatt fungerte det best når de aktive var sorte. Det må være brukervennlig også, ikke bare pent ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ble bra nå synes jeg. Ser godt forskjell, og ingenting som "skriker" ut. Good job ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 likte det som det såg ut før..babyhmm? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ... nå med shift light :P Få litt sterkere lys i det a, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 bra nå da :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Enig med MeSs! Delvis også med 426hemi - sterkere lys er "riktigere"... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Enig med MeSs! Delvis også med 426hemi - sterkere lys er "riktigere"... Vanskelig å få det "sterkere". Kan gjøre det lysere, men det blir bare blasst... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 å få det nærmere gult da? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg synes dette vra irriterende for øynene, på samme måte som gif. avatarer(de som beveger seg eller er en liten videosnutt). De var også litt fjortiss aktige synes jeg, men det er bare min mening. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 passer bedre til det nye designe som kommer. vær tolmodig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg