Gå til innhold

Tråen for oss med uheldige møter med politiet!

Ranger emnet


MrNilsen1986

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter min forrige historie (Se forrige side) prøvde jeg å begrense sladdingen litt. Men en kompis blir med ut tidligere i kveld og vi leker og står i. Først ute på Spikkestad, så går turen innom Slemmestad og Rortunet, der vi ser en person står og ser på at vi leker på avstand og snakker i telefon. Kanskje han ringer politiet? Etter dagens dose med flaks vil jeg ikke ha mer trøbbel så vi stikker!

 

Jeg kjører kompisen min hjem, og fortsetter turen over dikemark! Her kommer jeg i en slakk venstresving med en fartsdump. Clutcher bilen ut og går sidelengs over fartsdumpa, får en heftig kontra og snurrer. Står på tvers i veien. Og hvem kommer i mot?? JO! Onkel Blå!!!!!

Fyyyyyy F tenkte jeg da. Får retta opp bilen, han kjører i mot og spør hva som har skjedd. Jeg sier jeg fikk sleng på bilen. Vi flytter oss inn på en P-Plass og begynner å snakke litt. De to (En mann og en dame) virker superhyggelige og jeg skrur på sjarmen.

 

De begynner å gå over bilen, og etter vinterens herjinger ser den ikke ut bak. Bulka, mangler fanger, venstre baklys er helt borte, og høyre baklys er halvveis knust. Jeg får kjøreforbud på bilen...

Han sjekker opp vognkort, førerkort osv. Plutselig begynner han å sjekke begjær på bilen osv. og jeg tenker at han ikke har fått med seg den loggførte grisekjøringen tidligere på dagen.

Så spør han "Er du glad i lappen din?" Ja, selvfølgelig... men jeg tenker at NÅ tar han den!!

Han forteller om dagens tidligere grisekjøring og lurer på hvorfor jeg har så dårlig tid om dagen. Så ser han plutselig VW Audi Club jakken min og sier at vi sansynligvis er glad i bil, men det er bedre å kjøre på Rudskogen!! (Årleit fyr iallfall ;)).

Dama forteller meg at noen har ringt inn og rapportert om grisekjøring med Volvoen, og DA tenker jeg HVERTFALL at lappen ryker!!!

1. Grisekjøring, sladding, 180 km/t på motorveien på morgenen (Siste sjanse!!)

2. Rapportert grisekjøring senere på kvelden

3. Ble ferska av selveste onkel på tvers i veien

 

Og hu fortalte at det ikke var tilfeldig at de møtte på meg den kvelden. Bilen var etterlyst i Asker og Bærum.

Jeg fortalte at bilen var kræsja og jeg skulle flytte den hjem, at den skulle skrotes så fort som mulig, og det var greit. Men den måtte stå igjen på plassen der til jeg får taua den bort.

Han ga meg en gratis sjanse for å beholde lappen videre så jeg kan ha glede av den i flere år framover, men grisekjøringa holdes til banen!! (Roger that!).

 

Bilen står, og SKAL skrotes! Henter ny på tirsdag.

Men fyy så flaks ang. lappen!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har flaks når det gjeller skrensing ser jeg :D

 

Det var den 28okt 06, jeg og en kompis hadde vært ute å kjørt skrens midt i Oppdal sentrum med en rwd cossie, vi holdt vel på litt over en time. Det var andre dagen med den første snøen.(hvem blir ikke gira til å kjøre skrens da(?)) Dagen før gjikk det helt greit.(men tilbake til dagen da alt ikke var så gøy)

 

jeg satt meg i bilen min (Volvo) rekker å kjøre sånn ca 3skrenser en fin ut i fra

statoilstasjonen, en litt mer beskjeden en i rundkjøringa, og videre en meget feit en gjennom neste kryss, så gjikk det ned til en folke tom parkerings plass midt på torget, la den ut lå bredt rundt hele (ikke så forfærdelig stor denne P-plassen at det gjør noe) er på tur ut fra plassen da jeg ser en sølv-grå volvo v70 kommer pent og rolig ned, og blokkerer veien min ut, fikk se noen skarpe blå blinkende lys fra front ruta på bilen. Å da tenkte jeg at nå er det gjort!! (trondheims purk(ikke av den trivelige sorten)) Så kommer det en halv feit politimann å spør om førerkort og vognkort, han la da ikke merke til at jeg ikke hadde seler på (så for de som leste lenger bak her så stemmer det ikke altid at man skal skrense uten seler:Phehe) han kom til bake etter ca 15min elns. Å sier at jeg skal bli med inn i snut-bilen å se en film. ja ja tenkte jeg, og trodde at jeg skulle få se en orntlig ulykke som var pga skrensing.men nei fikk se film av mine uskyldige skrenser. Da alt foregikk var det ikke noen biler eller folk i nærheten. etter jeg har sett filmen sier den ene, at d var på kusehåret at vi stoppa kompisen din i ste!(vil bare legge til at da vi kjørte cossie så var d både trafikk og folk langs veiene).men det hadde tydeligvis ikke noe å si! de ramsa opp en hel masse paragrafer osv osv.og at de tok lappen min:((ikke en bra kveld)jeg selv mener å ha kontroll når jeg skrenser men det gjorde ikke de. fikk et ark jeg skulle skrive under på om jeg godtok førerkort beslag.

skrev da selvfølgelig nei! men jeg god tok boten. 3 uker senere fikk jeg lappen til bake:D å den lykken vart i ca 14dager. så ville de ''paragrafrytterne'' ha den til bake:(

3mnd uten fører kort +4000 i bot, å full førerprøve:(har da hatt lappen 1 1/2 år ikke gøy å miste den da!:( (et lite tips (kanskje(?)) ikke kjør skrens i gate/torg :D

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg husker alle ;) Første møte: Sladding på parkeringsplass, jeg (E36 318is) og en e46 me 18-19" krom vinterfelger(!). Tenkte "ka fan gjør budbilsentral-hiacen her?" da en stor varebil kom opp i fronten min med alle lys på. Men det viste seg å være onkel blå på leiting etter ungdommer med RWD og forkjærlighet for parkeringsplasser. Fikk kjeft, kjørte videre.! e46en kjørte uten å få en advarsel engang. Det ironiske var at mens politiet stoppet denne livsfarlige kjøringen på en tom parkeringsplass midt på natta, ravet ca 1million fulle folk rundt i sentrum og lagde bråk. det var Tromsø Øl-festival. Prioriteringer!

 

Kjørte race mot en M3, purken (Som kom i motsatt kjørefelt) så to E36er flyge rundt svingen, og tenkte Jackpot! Den uniformerte volvoen skrudde på blålysa og svingte over veibanen slik at han sperret den. Konstabelen spurte hva i alle dager vi holdt på med, jeg svarte jeg hadde vært på butikken og kjøpt en litago. Han ble sint. Slapp unna, men var litt shaky i og med at han i tillegg reagerte sterkt på at jeg kjørte rundt med luftgæveret mitt i bilen :P

 

Ble kjørt hjem i min egen bil av en kompis, der vi ble stoppet. Jeg var opptatt i baksetet med en kvinnelig passasjer (host,kremt), men kom omsider ut og spurte arrogant, dritings og på ordentlig Findus-Nordnorsk om "d e nokka problem?" Fikk kjeft, ble kjørt hjem!

 

Kjørte mot skilt i leiting etter no drittunger som heiv et snøras på bilen min. Med en kompis hengende ut av døra og resten av gjengen uten belte ble vi stoppet idet vi kjørte mot ett innkjøring forbudt skilt. Politiet ble ikke glad, og nevnte i fleng de andre gangene jeg hadde vært i kontakt med dem. 4200kr :(

 

Ble stoppet etter å ha sladdet ut av ei rundkjøring, måtte vente på at purken så gjennom videoen etter noe han kunne ta meg for. Vedkommende hadde ikke nok bevis, slapp unna :) Verre gikk det med kompisen min, som ble tatt idet han kjørte etter meg på andre siden av rundkjøringen. Hans unnskyldning: (Findus-Nordnorsk) "Æ skulle ta igjen han der fræmme!"

 

Tromsø-purkens siste forsøk på å gjøre veiene trygge: Den anerkjente Sivil-imprezaen som patruljerer Tromsø snudde i rundkjøringen bak meg, etter at konstabelen som kjørte kjente meg igjen fra episoden der jeg kjørte mot skilt. Tenkte jeg skulle gasse på litt for å forsvinne rundt ett par svinger slik at de trodde jeg hadde tatt av en plass, funket ikke bra. 6500kr, 2,65kmt fra å miste lappen!

 

:smilbmw: :partyon:

 

Snakk om mange møter med snuten.

Noen SKAL være eheldige da. Selv om du har sluppet billig unna nesten hvær gang.

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun et skikkelig ublit møte med onkel.

 

Detta var vel sen fredagskveld sommeren 2005 kl.22.45, skulle rekke Kiwi som stengte 23 i nabobygda og gassa litt. Kjørte over en strekning som heter Haslemoenstrekka (8 km lang rettstrekke). Ingen biler imot og ingen bak, så jeg begynte å gasse. Farten var vel på det meste 80 km/t med ett 1 eller 2 tall foran, velg selv. Ihvertfall, på slutten av strekka er det 80 sone (90km/t på resten av strekka), så jeg bremser prinsippfast ned til hundreoglittlavere.

 

Så skulle jeg skifte sang på spilleren, og da jeg ser opp igjen begynner jeg å skimte noe blinkene/reflekterende i slutten av strekka (en slak venstresving). Jeg slår på fjernlyset og myser skikkelig. Obs- Onkel!. Jeg hadde til dette tidspunktet KUN vært innblandet i promille og teknisk kontroll og trodde automatisk dette var det samme så jeg bremsa ned kraftig og var på vei inn i kontrollen, fordi jeg var bombesikker på at det ikke var fartskontroll.

 

Da jeg så snuten hadde jeg rett i underkant av 140km/t. Jeg kjører enda på fjernlys og kommer stadig nærmere kontrollen, så plutselig LØPER han fyren som vifter med det røde stoppskiltet mot politibilen og setter seg inn i en fart!? Jeg tror det var fordi jeg enda kjørte på fullys og han kanskje trodde jeg skulle forsøke å stikke av?

 

Ihvertfall, da han ser at jeg har slakket av skikkelig kommer han ut igjen og vifter. Jeg stopper og ruller ned vinduet. Han sier: "God dag, vi er fra utrykningspolitiet, vi har foretatt en fartsmåling på deg!". Da var jeg BOMBEsikker på at nå rykker lappen (husker bare 140km/t idet jeg så purken). "-Javel?" sier jeg spørrende og nervøs og han sier "Du er målt til 108km/t i 80 sone". Nervøs som jeg var oppfatter jeg det som at han sa 180km/t (som forsovidt kunne..). Og jeg hever stemmen bestemt å sier "180!!?!?" Snuten: "- Neinei, 1_0_8 km/t!" sier han, og pulsen synker noe (nå unngår jeg ihvertfall europaller). Klarte ikke å begynne å regne i hodet hvor mye det var over så jeg var litt usikker på om jeg kom til å beholde lappen. Så sa jeg "108km/t, det KAN IKKE være riktig" i håp om å bortforklare.. Men nei.

 

Så jeg ble med ut av bilen og inn i politibilen der jeg ble vist målingen. Jeg hadde 2 muligheter, det ene var et forenklet forelegg på 6500kr og det andre var anmeldelse. Dette var 28km/t over fartsgrensa. 36km/t over går grensa. Da jeg endelig hadde fått regna på det sank skuldra helt og pulsen ble lik null. Klarte å bli så rolig mot slutten at jeg faktisk begynte å diskutere om bota osv. Endte med at jeg aksepterte bota på 6500kr og 2 prikker.

 

Det ble ingen Kiwi tur og jeg dro rett hjem via sideveier sint som ei fele. Men i ettertid så er jeg enig om at jeg hadde flaks. MEN, som jeg også sa til han politimannen som skrev ut bota; Det var veldig synd tatt i betrakning omstendighetene og tidspunkt. (Meget oversiktlig og lyst på den tiden, samt at den strekka er den mest oversiktlige 8 km rettframstrekka man finner i Nord Europa.

Det var han også enig i, og jeg presierte hvor jeg mener de burde hatt kontroll i stedet..

 

Etter det har jeg faktisk ikke støtt på noe... Lappen ligger utrolig nok i lommeboka enda. Duplikat neste?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henviser til din tidligere henvendelse vedrørende trafikkforholdet på E-8 den 23.7.05 ca. kl. 1700 v/Sandvikeidet i Tromsø hvor du ble stoppet av undertegnede.

 

Etter samtalen vi hadde ble du forevist videoopptak av handelsen og gjort oppmerksom på at forholdet ville bli anmeldt.

 

Jeg kan videre opplyse at nevnte videoopptak som ble foretatt ved et beklagelig uhell ble slettet før anmeldelse ble skrevet, slik at den tekniske bevisverdien ble borte. Jeg valgte da å bare måtte annulere forholdet grunnet manglende dokumentasjon/bevis.

 

Dette er ting som av og til desverre hender.

 

De jeg ble oppmerksom på dette ble du forsøkt kontaktet pr. tlf., men uten at jeg kunne finne deg registrert med telefon.

 

Håper at dette ikke har skapt for store bekymringer for deg., noe som jeg i tilfelle bare må beklage.

 

Med hilsen

 

Johnny Karlsen

Utrykningspolitet, Tromsø.

 

 

 

Onkel skikkelig ute på tur.....!!! Eller en UP- betjent heeeeelt ute på jordet..!!

 

Kjørte SRT 10'n..

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har tendens til å race hjem med en fra jobben.. Jeg i bruksslede (saxo 97, 1,6 aut, 90hk), han i en Polo 1,4 eller no.. Og vi har lett for å holde 160->..

 

Uansett, var en dag han var syk, og jeg "cruiset" på e18 utenfor askim... Holdt jevn hastighet, men andre folk kjørte saktere enn normalt...

 

I slutten av strekka så fikk jeg øye på en en V70 bak meg.... Litt lenger borti veien så viste han meg de fete blinkende tåkelysa, samtidig med at han pekte til høyre......

 

Som alltid, man tenker svartefaenhelvetefitturhvorforakkuratnå.. Den dagen hadde jeg jobbet litt overtid, og skulle være hos en lakkerer for å vise frem volvoen og få prisoverslag, så hadde ca 20 min på meg å komme hjem, bytte bil, og kjøre bort...

 

Uansett, fikk beskjed om å slå av motoren, og sette meg inn i bilen hans.. Var deilige skinnseter forresten, så fikk jeg se en film der han viste frem noen høydepunkter fra kjøringa mi, så forklarte han hvordan hele systemet virket etc etc..

 

Og siden jeg visste at jeg kjørte i over 140 på det raskeste etter at han startet å måle meg, så ble jeg "LITT" usikker..... Og etterhvert sa han at jeg var målt til 121,8 km/t i 90 sone... Hmm tenkte jeg, men sa intet... Og han sa at jeg var heldig, for han VISSTE at jeg hadde kjørt fortere, og hadde flaks med at det var gjennomsnittsmåling og ikke topphastighet...

 

Så den dagen ble jeg 6500kr fattigere, pga at han skrudde ned til 120, fikk 2 prikker.. Kom nesten for sent til lakkereren (som vill ha 35 tusen etter at jeg hadde gjort all jobben, no way)...

 

Han nevnte også at eneste grunnen til at han tok å målte meg var pga at jeg kom så lett forbi en annen bil... Så nå, hvis andre kjører saktere, så gjør jeg det og.. Holder ca 10-20 km/t lavere fart nå enn før... Det tok meg 3,5 år å få min første bot, og jeg tror jeg lærte av det..

 

 

Det værste er.......... Jeg mener at jeg fortjente bota, og er overlykkelig over at det ikke var hvilken som helst annen dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..

Skal jeg nevne alle ublide møter med lovens trange endetarm,så kommer det til å ta en stund.

Siden jeg fikk førerkort i sommer har jeg vært fast takst for politiet hvor jeg bor.

Kan ta noen av høydepunktene da.

 

Jeg og en veninde var på vei til en fest.

Kjørte fra brekstads hovedgate, gjennom en rundkjøring og ut i en lang 60-sone.

Jeg akslererte det mærca greide, og hadde godt over 100km/h. på speedon, i det det begynte å blinke i saftblanderne på taket.

Faan tenkte jeg, men stoppet alikavel.

Ikke noe vits i å stikke av i en forholdsvis kjent bil med lat motor.

Joda, jeg hadde blitt målt til 83,16km/h, og fikk 6500,- i bot.

Jeg protesterte selvfølgeli vilt, og oppførte meg mildt sagt ufyselig og ble bedt om å pelle meg ut av politibilen, og han kjørte videre og jeg ga han fingeren.

 

På lørdag hadde jeg okkupert en kammerat av meg sin BMW 323i e30.

Det var ganske glatt ute, og jeg hadde blitt stoppet med samme bilen på fredag.

Jeg kom inn på en parkeringsplass forholdsvis VELDIG bredt, og lå i 3.gir på bremsa over hele parkeringsplassen.

I det jeg stoppet utenfor et festlokale i enden av parkeiringsplassen fikk jeg en maglight type politiedition i trynet.

P:Å? er det deg igjen?

Jeg:ja, snakka me dæ før ha itj æ d da?

P: mener du hyar fått formaning om sladding ganske mange ganger før, seler har du heller ikke?

Jeg: tok av mæ beltan no.

P:når du så meg det da?

Jeg: ja, bruke som oftast å må gå ut av biln når du e her da shø.

P:jaha?

Jeg:ha du tænkt å bøtlægg mæ?

P:jah, å æ kannj ta fra dæ lappen vess i vil d.

Jeg: å æ som trudd vi ha vorte vænner no, vænner jør itj sånn mot kvarannjer.

I så fallj bli vi vældi uvænner ijænn, å d vil du vel itj ha nå av?

Kjøre læll æ, å d veit du!

P:ja d veit æ godt, såp herre gangen ska æ lat som om itj æ så dæ, for å slæpp at du skape dæ t som du vanlvis bruke å jørra når du bli stoppa.

Jeg:hade!(sveive igjen vinduet, og spinne løst på flatmark UTEN skrens)

 

Ble stoppet kvelden før dette skjedde i rutinekontroll.

Jeg presterte å kalle han for Brynjar Meling pga. han manglet både hår og hake, og oppførte seg litt glatt.

Han kommer fra Trondheim og jeg vet godt hva han heter.

har hilst på han utallige ganger før:puke: :deng

 

Til syvende og sist så misliker jeg politiet grenseløst, og når de stopper meg tar jeg det personlig, og begynner å hate de personlig!

De kan gå å plage noen narkomane i stede.

Jeg har faktisk plettfri vandel, og gjør nesten ikke noe galt, borstett fra litt leking med div.kjøretøy.

Jeg jobber og betaler faktisk en hel del skatt!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..

Skal jeg nevne alle ublide møter med lovens trange endetarm,så kommer det til å ta en stund.

Siden jeg fikk førerkort i sommer har jeg vært fast takst for politiet hvor jeg bor.

Kan ta noen av høydepunktene da.

 

Jeg og en veninde var på vei til en fest.

Kjørte fra brekstads hovedgate, gjennom en rundkjøring og ut i en lang 60-sone.

Jeg akslererte det mærca greide, og hadde godt over 100km/h. på speedon, i det det begynte å blinke i saftblanderne på taket.

Faan tenkte jeg, men stoppet alikavel.

Ikke noe vits i å stikke av i en forholdsvis kjent bil med lat motor.

Joda, jeg hadde blitt målt til 83,16km/h, og fikk 6500,- i bot.

Jeg protesterte selvfølgeli vilt, og oppførte meg mildt sagt ufyselig og ble bedt om å pelle meg ut av politibilen, og han kjørte videre og jeg ga han fingeren.

 

På lørdag hadde jeg okkupert en kammerat av meg sin BMW 323i e30.

Det var ganske glatt ute, og jeg hadde blitt stoppet med samme bilen på fredag.

Jeg kom inn på en parkeringsplass forholdsvis VELDIG bredt, og lå i 3.gir på bremsa over hele parkeringsplassen.

I det jeg stoppet utenfor et festlokale i enden av parkeiringsplassen fikk jeg en maglight type politiedition i trynet.

P:Å? er det deg igjen?

Jeg:ja, snakka me dæ før ha itj æ d da?

P: mener du hyar fått formaning om sladding ganske mange ganger før, seler har du heller ikke?

Jeg: tok av mæ beltan no.

P:når du så meg det da?

Jeg: ja, bruke som oftast å må gå ut av biln når du e her da shø.

P:jaha?

Jeg:ha du tænkt å bøtlægg mæ?

P:jah, å æ kannj ta fra dæ lappen vess i vil d.

Jeg: å æ som trudd vi ha vorte vænner no, vænner jør itj sånn mot kvarannjer.

I så fallj bli vi vældi uvænner ijænn, å d vil du vel itj ha nå av?

Kjøre læll æ, å d veit du!

P:ja d veit æ godt, såp herre gangen ska æ lat som om itj æ så dæ, for å slæpp at du skape dæ t som du vanlvis bruke å jørra når du bli stoppa.

Jeg:hade!(sveive igjen vinduet, og spinne løst på flatmark UTEN skrens)

 

Ble stoppet kvelden før dette skjedde i rutinekontroll.

Jeg presterte å kalle han for Brynjar Meling pga. han manglet både hår og hake, og oppførte seg litt glatt.

Han kommer fra Trondheim og jeg vet godt hva han heter.

har hilst på han utallige ganger før:puke: :deng

 

Til syvende og sist så misliker jeg politiet grenseløst, og når de stopper meg tar jeg det personlig, og begynner å hate de personlig!

De kan gå å plage noen narkomane i stede.

Jeg har faktisk plettfri vandel, og gjør nesten ikke noe galt, borstett fra litt leking med div.kjøretøy.

Jeg jobber og betaler faktisk en hel del skatt!!

 

Lite respekt for politiet du!

Synes det er ganske så unødvendig, de gjør jo bare jobben sin.

Hadde du likt det om folk var spydinge og ga en go faen i det du sa på jobb ?

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dåkker skriv om uheldige møte med lakkeris kaillan.. Har hatt en del av dæm æ å ja.. Mista lappen for 3.gang [/color]1des i fjor. E vældi surt å mist lappen.

1.gang mista æ lappen i 3mnd får spøling på pir`n i Trondheim.

2.gang mista æ d på hundhammern i malvik får 71km`t i 40 sone. da mista æ d for 9mnd og 10000kr i bot.

3.gang mista æ d på klett utanfor trondheim. 87km`t i 50sone. krangla ned tia fra 1år t 6mnd på grunn lag av at æ e yrkes sjåfør.. Fikk 9000kr i bot..

 

Så her sett æ å veinte på at d ska bli juni.. Æ slapp å kjør opp igjen da. :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår