Ideal Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Celikar, den der vandrehistorien har vært diskutert så mange ganger at jeg er rett og slett lei av den. Det er bare tull. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Selvfølgelig er det bare tull. Men Selv om den historien bare er tull, så betyr ikke det at det som hender er tull. Selv om en vanlig bil med jetmotor nok ikke ville gått rett frem når den tok av, vil den nok ta av etterhvert uansett( såfremt jetmotoren er stor nok). Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Syns jeg mener å ha sett bildene.. Han besvimte visst en liten stund før han kræsjet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Er det ikke et eller annet som gir ut en pris hvert år til den amerikaneren som dør på den mest latterlige/bizzare/morro måten. Mener å huske at denne karen fikk prisen det året. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg