robinjohansen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Er det noen som vet hvordan en katalysator fungerer, og hvordan den fungerer? Jeg undersøkte katalysatoren min innvendig og den var helt tom. Jeg trodde det skulle være en slags "innmat" som tok seg av avgassene. KAn den forrige eieren a tuklet med den. Ikke vet jeg. Noen som vet? Jeg har forresten en '92 Passat TDK. Siter ( ) '96 VW Passat 1,9 TDi (x) '92 VW Passat 1,9 tdk stv. (x) '90 Chevrolet Suburban Silverado 6.2d (x) '86 Toyota Corolla 1.3 dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 om den er tom er den defekt, kanskje forrige eier har tuklet med den. eller så ligger restene av den bakover i eksosanlegget ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinjohansen Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bakover i eksosen? Dette kan da umulig være bra for ytelsen. Dette må undersøkes. Kanskje det ligger noen rester i pottene...? Siter ( ) '96 VW Passat 1,9 TDi (x) '92 VW Passat 1,9 tdk stv. (x) '90 Chevrolet Suburban Silverado 6.2d (x) '86 Toyota Corolla 1.3 dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har du sjekket nøye i katalysatoren. Jeg trodde også min var tom da jeg kikket fort i den, men det er ingen hinder i senter. Kun langs veggene. Kikk med lommelykt evt. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det skal være hinder i hele katalysatoren, ellers er den defekt. End of Story Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det var det jeg og trudde i utgangspunktet... Men var noen andre som sa noe annet... Men men, skal ikke hive på Kat'en før til sommeren når det er EU kontroll... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinjohansen Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Men hvordan kan en slik katalysator dempe effekten, og gi mer krefter ved fjerning? Siter ( ) '96 VW Passat 1,9 TDi (x) '92 VW Passat 1,9 tdk stv. (x) '90 Chevrolet Suburban Silverado 6.2d (x) '86 Toyota Corolla 1.3 dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 pga det er mindre hinder for eksosen når den skal bak og ut.. men er uansett ikke mye å hente på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg