team240racing Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har et par med Hella Luminator Chromium som jeg skal kvitte meg med. de er brukt men ingen skader. selges helst rundt drammen-kongsberg distriktet men kan også sendes mot forskudd. det er med parklys selges høyest bydende over 500 kr. Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har et par med Hella Luminator Chromium som jeg skal kvitte meg med. de er brukt men ingen skader. selges helst rundt drammen-kongsberg distriktet men kan også sendes mot forskudd. det er med parklys selges høyest bydende over 500 kr. er det med parklysringer? størrelse? evt volt på parklysringen 12/24v? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er det med parklysringer? størrelse? evt volt på parklysringen 12/24v? det er ikke parklysringer i de det er vanlig parklys. er på størelse med hella rallye 3000 lykter Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ingen som trenger ekstra med lys? :) (trenger litt penger derfor de selges) Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 byr 500,- må sendes til nordland.. Edit: hvis det er med gjennomsiktig glass. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sinnsykt. Var nettopp en kar jeg kjenner innom på jobben og lurte på en sånn lykt, siden hans hadde sprekt. Liten verden :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind37 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kan ta dem jeg...send meg ktonr på PM, og jeg setter inn umiddelbart. Sjekk fraktpris med det samme og jeg setter inn beløpet....men svar meg raskt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sinnsykt. Var nettopp en kar jeg kjenner innom på jobben og lurte på en sånn lykt, siden hans hadde sprekt. Liten verden :D da kan du jo selge han mine:P de ligger i sjåstad en plass og det er vel ikke langt fra tranby:P Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind37 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Solgt....til meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 virtual: jeg slapp og sende til eivind37 så desvære:) solgt eivind37:win :disco :cheers: Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg